Gjest Gjest_Lulla_* Skrevet 19. oktober 2009 #1 Del Skrevet 19. oktober 2009 Har lyst å kjøpe støvler, men klarer ikke bestemme meg.. Hvilke skal jeg ha la chameau eller hunter? Meninger fra dere hadde vært supert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
breathless* Skrevet 20. oktober 2009 #2 Del Skrevet 20. oktober 2009 Spørs vel hva du skal bruke de til det? Jeg kjøpte meg hunters i fjor høst og har aldri vært mer fornøyd med et skopar noen sinne! de er klassiske og passer til alt og med strømper i blir de knall vintersko når all slapsen kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Venetia Skrevet 20. oktober 2009 #3 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hunter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ine_* Skrevet 21. oktober 2009 #4 Del Skrevet 21. oktober 2009 Helt klart Hunter Synes Le Chameau blir altfor maskuline for min smak. Eneste ulempen med Hunterne er at de er vanskelige å brette ned, noe jeg gjerne skulle ha gjort på noen av sommerens festivaler når solen tittet frem mitt i gjørmehavet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå