Gjest Rettpåsak Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 Hei! I September så jobba jeg rundt ei uke i posten, før jeg måtte gi meg pga vondt rygg. Da jeg sa opp ba sjefen om skattekort, men jeg rakk aldri å undertegne kontrakten. Har venta på lønna helt fram til nå, men hvis den ikke kommer i løpet av Oktober, hva ville dere ha gjort?
Gjest Gjest_Mari_* Skrevet 19. oktober 2009 #2 Skrevet 19. oktober 2009 Tar kontakt med sjefen? Har du levert skattekort og kontonr? Dersom dette ble levert før oktober burde du ha fått lønn nå. Lønnen for september fikk vi fredag 9. oktober.
Gjest Rettpåsak Skrevet 20. oktober 2009 #3 Skrevet 20. oktober 2009 Tar kontakt med sjefen? Har du levert skattekort og kontonr? Dersom dette ble levert før oktober burde du ha fått lønn nå. Lønnen for september fikk vi fredag 9. oktober. Hva skal jeg si/skrive på melding? Er det ikke litt frekt å bare spørre om lønn sånn helt uten videre. Kontonummeret står på skattekortet..
Glynis Skrevet 20. oktober 2009 #4 Skrevet 20. oktober 2009 Er det ikke litt frekt å bare spørre om lønn sånn helt uten videre. Er det ikke litt frekt å bare ikke gi deg lønn sånn helt uten videre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå