Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker Dermalogica Active Moist,men føler at det ikke blir nok for huden.Huden strammer litt etter rens og jeg vet at jeg har tørr overhud og fet underhud.Har noen en bedre krem enn Active Moist fra Dermalogica å anbefale?

Kan egentlig være andre merker,men det må være fra hudpleiesalong.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skin Smoothing Cream er en annen krem som er litt rikere på fukt, forstår det slik at noen bytter ut Active Moist med denne når det blir kaldere i luften. Jeg har ikke prøvd den selv, tenkte bare å fortelle videre! :)

Skrevet
Skin Smoothing Cream er en annen krem som er litt rikere på fukt, forstår det slik at noen bytter ut Active Moist med denne når det blir kaldere i luften. Jeg har ikke prøvd den selv, tenkte bare å fortelle videre! :)

Tusen takk for svar:-)

Skrevet

Jeg har brukt begge de to kremene. Skin Smoothing cream er rikere i konsistensen, men jeg synes den er fetere og ikke gir noe mer fukt enn Active moist. Den blir liksom liggende mer uten på huden. Synes faktisk A.M. gir mer fukt, selv om den er tynnere i konsistensen. Jeg har som deg fet underhud og tørr overhud (verre om vinteren...)

Har prøvd en haug ulike merker, og det jeg syntes ga best resultat sånn fuktmessig var produktene fra Exuviance (hudpleiemerke). Brukte nattkremen pluss en lettere lotion om dagen.

Skrevet
Jeg har brukt begge de to kremene. Skin Smoothing cream er rikere i konsistensen, men jeg synes den er fetere og ikke gir noe mer fukt enn Active moist. Den blir liksom liggende mer uten på huden. Synes faktisk A.M. gir mer fukt, selv om den er tynnere i konsistensen. Jeg har som deg fet underhud og tørr overhud (verre om vinteren...)

Har prøvd en haug ulike merker, og det jeg syntes ga best resultat sånn fuktmessig var produktene fra Exuviance (hudpleiemerke). Brukte nattkremen pluss en lettere lotion om dagen.

Hva nøyaktig heter de kremene fra Exuviance da?Finnes det en nettbutikk?

Skrevet

Jeg bruker hydra floral fra decleor og er fornøyd med den. Mye fukt uten å føles fet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...