Gå til innhold

den sunneste junkfooden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av alle fastfood retter, hvilken er den "sunneste?"

gjerne sett dem i rekkefølge fra sunn til usunt:) Lite peiling på det her serru! sushi må jo komme best ut.. men hva med resten av dem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Av alle fastfood retter, hvilken er den "sunneste?"

gjerne sett dem i rekkefølge fra sunn til usunt:) Lite peiling på det her serru! sushi må jo komme best ut.. men hva med resten av dem?

Det som er virkelig usunt av junkfooden er kebaben med farse"kjøtt" og pommes frites. Hamburgere er sunt, mener nå jeg :D

Skrevet

Hamburger vil jeg tro er ganske sunt hvis du dropper dressingen. Og så tilbyr vel de fleste grovt hamburgerbrød også?

Skrevet

SubWay har jo en del sunn mat, og karakteriseres som en fast food kjede.

Skrevet (endret)

Kommer jo også veldig an på om du lager den selv eller spiser ute, for det er masse mat som anses som junkfood som kan tilbredes sunt og godt hjemme som feks. hamburger og pizza..

Endret av Lotte27
Skrevet

kjøpte kebabkjøtt fr Sverige engang som riktignok var SINNSYKT god, men når jeg stekte det, ble det fylt så mye fett i panna at det ødela gleden helt!

Jeg tenkte på bestilling på vanlig gatekjøkkenmat.:) Jeg får gå for burger med mindre dressing og heller droppe det ene brødet for å lette litt på samvittigheten;)

Skrevet

Nei fader heller, det er jo dressingen som er god på burgeren! Da lager jeg heller burger selv med grovt brød,salat og endel dressing framfor kjøpeburger uten dressing!!

Skrevet

Kinamat :)

Uten sursøt-saus osv som er full av sukker.

Skrevet
Nei fader heller, det er jo dressingen som er god på burgeren! Da lager jeg heller burger selv med grovt brød,salat og endel dressing framfor kjøpeburger uten dressing!!

Hehe, enig med deg.

Men om du kjøper deg junkfood i ny og ne, så stemmer jeg for at du kjører den helt ut og kjøper det du liker og har på hva du ønsker!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...