Gjest pia25 Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 Har litt sånn sensivit /kombi hud.. trur jeg, var d jeg fikk høre da jeg var på apoteke sist. Der kjøpte jeg Avene produkter som funkten bra i de 2 første mnd, men ikke nå lenger. Har også prøvd vichy, Annemarie Borlind, nivea og noe til fra apoteket (husker ikke navnet) ingen av de funket på min hud. :/ Problemet er at de fleste kremene jeg tar på huden føles det som at den ikke trekker inn i huden, blir liggende som et lag på ansiktet. Det føles ikke godt. Jeg blir ofte fet på t- sonen, og har litt porer både på i panna og på nesen, ellers tør og helt grei hud.. hm..
Essie_ Skrevet 19. oktober 2009 #2 Skrevet 19. oktober 2009 Hva med Hydra Floral krem eller emolusjon? Kremen gir noe mer fukt enn emolusjonen. Jeg syns hvertfall at kremen (har bare prøvd den) trekker raskt inn i huden.
Gjest Nanne70 Skrevet 20. oktober 2009 #3 Skrevet 20. oktober 2009 MD Formulations Moisture Defense Antioxidant Moisturizer SPF 20 - den er lett og fin i konsistensen og fungerer kjempefint på min blandingshud!Den er ganske dyr i Norge, men kan kjøpes mye rimeligere hos f.eks. Feelunique.
Gjest Niema Skrevet 20. oktober 2009 #4 Skrevet 20. oktober 2009 Jeg har tørr/kombinert hud, og bruker dermalogica skin smoothing cream. Den er helt fantastisk på meg. Og i tillegg er den anti-aging
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå