Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har litt sånn sensivit /kombi hud.. trur jeg, var d jeg fikk høre da jeg var på apoteke sist. Der kjøpte jeg Avene produkter som funkten bra i de 2 første mnd, men ikke nå lenger. Har også prøvd vichy, Annemarie Borlind, nivea og noe til fra apoteket (husker ikke navnet) ingen av de funket på min hud. :/

Problemet er at de fleste kremene jeg tar på huden føles det som at den ikke trekker inn i huden, blir liggende som et lag på ansiktet. Det føles ikke godt.

Jeg blir ofte fet på t- sonen, og har litt porer både på i panna og på nesen, ellers tør og helt grei hud..

hm..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med Hydra Floral krem eller emolusjon? Kremen gir noe mer fukt enn emolusjonen. Jeg syns hvertfall at kremen (har bare prøvd den) trekker raskt inn i huden.

Gjest Nanne70
Skrevet

MD Formulations Moisture Defense Antioxidant Moisturizer SPF 20 - den er lett og fin i konsistensen og fungerer kjempefint på min blandingshud!Den er ganske dyr i Norge, men kan kjøpes mye rimeligere hos f.eks. Feelunique.

Skrevet

Jeg har tørr/kombinert hud, og bruker dermalogica skin smoothing cream. Den er helt fantastisk på meg. Og i tillegg er den anti-aging ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...