Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 Har lyst til å overraske kjæresten min i adventstida. Hva hadde dere syntes om at kjæresten deres stilte opp i dette antrekket? http://www.3wishes.com/images/peppermintpatty-s.jpg
Gjest A. Caron Skrevet 19. oktober 2009 #2 Skrevet 19. oktober 2009 Veldig bra, med unntak av stay-upsene... Av med de, og på med en hofteholder og et par FF nylons (gjerne hvite ja), så blir det fullkomment
Gjest Gjest_Ludvig_* Skrevet 20. oktober 2009 #3 Skrevet 20. oktober 2009 Veldig bra, med unntak av stay-upsene... Av med de, og på med en hofteholder og et par FF nylons (gjerne hvite ja), så blir det fullkomment Enig med deg, men jeg synes ikke hvite strømper er sexy overhodet. Hva med brune her?
Gjest Mike Skrevet 21. oktober 2009 #4 Skrevet 21. oktober 2009 Strømper eller ikke, det tror jeg han ikke bryr seg om. Sexy var det i alle fall
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #5 Skrevet 21. oktober 2009 Det var jo sexy, men det finnes langt mere sexy anterkk spørr du meg. http://www.halloweenexpress.com/angels-devils-c-414.html var mange flere sexy kostymer der. syns den kostymen du fant var litt for tildekt. Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2009 #6 Skrevet 22. oktober 2009 Hmm... syntes egentlig de fleste kostymene som var på den siden du linket til var ca like tildekkende som den jeg linket til. Vil ikke ha noe som viser for mye heller, da jeg syntes det kan være vel så sexy å ikke vise for mye. Men tanken var altså et slags julekostyme uansett, ikke halloween Det var kanaskje strømpene som gjorde at du syntes den så mer tildekt ut også? Strømper blir det nok uansett, og ja gjerne med strømpeholder
Gjest A. Caron Skrevet 22. oktober 2009 #7 Skrevet 22. oktober 2009 Enig med deg, men jeg synes ikke hvite strømper er sexy overhodet. Hva med brune her? Jeg liker også klart best sorte og brune strømper. Men hvite er nå litt søtt da, også er det jo snakk om jul. Da skal man jo være litt søte og gode, ikke sant?
Gjest Marlo Skrevet 22. oktober 2009 #8 Skrevet 22. oktober 2009 Mannen min hadde nok ledd seg ihjel om jeg hadde tatt på kostymer. Er det noe han IKKE tenner på, så er det det. Sexy undertöy derimot, men han hater höye häler, hofteholdere og 1/3 bh`er. Ikke lett å pynte seg for den mannen nei :/
Gjest A. Caron Skrevet 22. oktober 2009 #9 Skrevet 22. oktober 2009 syns den kostymen du fant var litt for tildekt. Det er jo nettopp dèt som er meningen, det skal være tildekt til en viss grad. Er da det blir spennende
Gjest A. Caron Skrevet 22. oktober 2009 #10 Skrevet 22. oktober 2009 Hmm... syntes egentlig de fleste kostymene som var på den siden du linket til var ca like tildekkende som den jeg linket til. Vil ikke ha noe som viser for mye heller, da jeg syntes det kan være vel så sexy å ikke vise for mye. Men tanken var altså et slags julekostyme uansett, ikke halloween Det var kanaskje strømpene som gjorde at du syntes den så mer tildekt ut også? Strømper blir det nok uansett, og ja gjerne med strømpeholder Enig i ditt resonnement. Dette blir suksess
Gjest A. Caron Skrevet 22. oktober 2009 #11 Skrevet 22. oktober 2009 Mannen min hadde nok ledd seg ihjel om jeg hadde tatt på kostymer. Er det noe han IKKE tenner på, så er det det. Sexy undertöy derimot, men han hater höye häler, hofteholdere og 1/3 bh`er. Ikke lett å pynte seg for den mannen nei :/ Hva er sexy undertøy for ham da?
Gjest Gjest_Ludvig_* Skrevet 22. oktober 2009 #12 Skrevet 22. oktober 2009 Mannen min hadde nok ledd seg ihjel om jeg hadde tatt på kostymer. Er det noe han IKKE tenner på, så er det det. Sexy undertöy derimot, men han hater höye häler, hofteholdere og 1/3 bh`er. Ikke lett å pynte seg for den mannen nei :/ ...rar mann du har..., men, men vi er jo forskjellige. Jeg hadde ihvertfall satt stor pris på om du hadde kledd deg slik!!
Gjest Marlo Skrevet 22. oktober 2009 #13 Skrevet 22. oktober 2009 Hva er sexy undertøy for ham da? En pen BH og truse egentlig, noe som er enkelt å ta av. Han kan til nöd gå med på en enkel babydoll, som er veldig plain og enkel eller en corsette. Han mener at han liker meg som jeg er og at jeg ikke treger masse greier på meg. Syns forsåvidt det er greit jeg da, slippe å tenke på å pynte meg så veldig for ham.
Far til 2 Skrevet 22. oktober 2009 #14 Skrevet 22. oktober 2009 En pen BH og truse egentlig, noe som er enkelt å ta av. Han kan til nöd gå med på en enkel babydoll, som er veldig plain og enkel eller en corsette. Han mener at han liker meg som jeg er og at jeg ikke treger masse greier på meg. Syns forsåvidt det er greit jeg da, slippe å tenke på å pynte meg så veldig for ham. Jeg forstår han godt. Det er ikke klærne som gjør en sexy. Det er mennesket i klærne, væremåten, smilet, hva en sier og hvordan en sier det, etc, etc. Og det må ikke være for mye tilgjort. Det er heller ikke ansiktet, vekta eller andre ting som gjør en sexy. Det er denne "X-faktoren" som ikke kan defineres fordi den er forskjellig fra menneske til menneske. Det samme gjelder for øvrig når menn beskriver "pene" damer. Vi har heldigvis så stor forskjell når det gjelder smaken, at det ikke skulle være nødvendig å krangle om damene. Jeg kan se en dame på f.eks. en jernbane stasjon som står alene og leser et skilt eller roter etter noe i veska. Dette kan være mye mer "sexy" damer enn de som er iført et kostyme som skal være sexy. Kansje det er blikket når hun snur seg å ser på meg. Kansje det er smilet i munnviken. Kansje det er måten hun står på eller beveger seg på. Men det er helt klart ikke "kostymet" . Noen verdier er imidlertid felles for veldig mange menn. Dermed blir de andre punktene avgjørende for massene.
Gjest Frid Skrevet 22. oktober 2009 #15 Skrevet 22. oktober 2009 (endret) . Endret 18. november 2009 av Frid
Gjest Gjest_Mann40_* Skrevet 23. oktober 2009 #16 Skrevet 23. oktober 2009 Jeg hadde giftet meg med deg på flekken hvis du hadde stilt opp i det antrekket!
Gjest godgutt Skrevet 23. oktober 2009 #17 Skrevet 23. oktober 2009 Har lyst til å overraske kjæresten min i adventstida. Hva hadde dere syntes om at kjæresten deres stilte opp i dette antrekket? Dama mi sier hun hadde ledd stort hvis jeg hadde stilt opp i noe slikt.
Gjest Marlo Skrevet 23. oktober 2009 #18 Skrevet 23. oktober 2009 Dama mi sier hun hadde ledd stort hvis jeg hadde stilt opp i noe slikt.
kisskissbangbang Skrevet 23. oktober 2009 #19 Skrevet 23. oktober 2009 Dama mi sier hun hadde ledd stort hvis jeg hadde stilt opp i noe slikt. Hehehehe, fantastisk!
Gjest Gjest_ann_* Skrevet 23. oktober 2009 #20 Skrevet 23. oktober 2009 Jeg tror nok mannen min hadde flirt ganske godt, men samtidig blitt sjarmert. Og jeg hadde jo stilt opp i det selv med et glimt i øyet. Har aldri møtt en mann som har noen form for fetisj for det eller et spesielt ønske om å se meg i kostymer, så jeg føler det er litt oppskrytt som "krydder i sexlivet" og er kanskje mest harry og morsomt. Men det er viktig å ha litt humor i sexlivet og! Pluss han blir jo uansett kåt av at det er innlysende hva du lyst til å gjøre
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå