Gjest Lyh Skrevet 19. oktober 2009 #1 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hei! Har kjøpt meg linser men skjønner ikke helt hvordan jeg skal tilberede hvis jeg skal ha det med taco.. Kan jeg bare hive det oppi panna og steke kjapt med tacokrydder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2009 #2 Del Skrevet 19. oktober 2009 Du bør koke dem først så de blir myke, hvor lenge avhenger av hva slags linser du har kjøpt. Så kan du hive dem i panna sammen med krydder og evt løk. Kanskje lurt å tilsette litt vann så de kan koke inn med krydderet litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coarvi Skrevet 19. oktober 2009 #3 Del Skrevet 19. oktober 2009 Åh? Kan man bruke linser i stedetfor kjøtt altså? Smaker det ok altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_MissCoverdale_* Skrevet 19. oktober 2009 #4 Del Skrevet 19. oktober 2009 Det smaker knallgodt! =) Jeg er ikke vegeterianer, men er generelt ikke så glad i kjøtt, og spiser derfor mye linser/erter/bønner osv.. Linser er jeg megafan av da det fins mange sorter linser, og de kan brukes til mye forskjellig. Alt fra lett linsesuppe til gryter, og stortsett alt man ellers kan hive kjøttdeig i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lyh Skrevet 19. oktober 2009 #5 Del Skrevet 19. oktober 2009 Var kjempegodt Jeg kokte opp linser og stekte det etterpå med tacokrydder, gulrot, paprika, løk og hvitløk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå