lillesol20 Skrevet 16. august 2003 #1 Skrevet 16. august 2003 Kjæresten min skal utenlands noen av de første dagene i september. I den anledning skal han innom en Taxfree-butikk og kjøpe litt after-shave og diverse til seg selv. Han ba meg om navnet på en parfyme jeg vil ha, og valget var ikke vanskelig! Har luktet på Chance på parfymeri, og uhmmmm... Goood parfyme. Hva koster Chance EdT på Taxfree? Hvor store er flaskene der? 50 ml? 100 ml? Noen her som har den parfymen? Ikke sant den er deilig? :D
Gjest Jamila Skrevet 16. august 2003 #2 Skrevet 16. august 2003 Hei lillesol20, nå er det slik at det ikke er samme priser på alle taxfreebutikker, slik at uten å vite hvor han skal er det ikke så lett å kunne svare deg på hvilke priser eller størrelser de har der! Du kan finne både 50ml og 100 ml størrelse, det kommer jo an på hva slags utvalg det er i den butikken kjæresten din skal til. Er forøvrig helt enig med deg i at Chance lukter kjempedeilig! ¨Jamila
Gjest Anonymous Skrevet 16. august 2003 #3 Skrevet 16. august 2003 Kan jo og tenkes de har et godt tilbud der. Samboeren min kjøpte med seg Lacoste til meg for noen få uker siden. Han kjøpte 90 ml eau de Parfume og betalte litt under 350 kroner tror jeg. Det var nok på tilbud, for han sa at den flasken som var mindre enn den han kjøpte, kostet det samme.. Jeg tok en kikk på Strawberrynet, og der kostet Chance 363 kroner for 50 ml. ( Nå var dette Eau de Toilette da)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå