Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 Jeg har bestemt meg for å bestille Nars Laguna og et par blush som også er fra Nars (ikke alt på en gang). Men hvor er det lurt å bestille fra? hvordan blir det eventuelt med at jeg kommer over 200 kr grensa?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 19. oktober 2009 #2 Skrevet 19. oktober 2009 Jeg har bestemt meg for å bestille Nars Laguna og et par blush som også er fra Nars (ikke alt på en gang). Men hvor er det lurt å bestille fra? hvordan blir det eventuelt med at jeg kommer over 200 kr grensa? Du kan prøve på ebay, eller på www.narscosmetics.com, er litt usikker på om de sende til norge, tenkte å bestille derfra selv,men var i paris i helga og da kjøpte jeg det der. Masse brae blush fra nars, anbefales For å regne ut kan du google på valutakalkulator, så finner du ut hva det blir til norske kroner. Lykke til!
Pusill Skrevet 19. oktober 2009 #3 Skrevet 19. oktober 2009 Narscosmetics.com sender ikke til Norge.Det gjør derimot hqhair.com,så sjekk ut den siden.
Phaedra Skrevet 19. oktober 2009 #4 Skrevet 19. oktober 2009 Tråden er ryddet iht KGs regler. Phaedra, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå