linel Skrevet 19. oktober 2009 #1 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hei! Noen som har tips til hvor jeg kan få kjøpt duk til spisebordet? Må være ekstra lang, siden jeg har 2 ekstra lemmer til å legge i. Kanskje noen foreslår "nervøs velour" fra Jysk, men det har jeg, og er ikke så veldig fan av det.. Så tips til nettbutikker, eller vanlige butikker taes imot med takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belima Skrevet 19. oktober 2009 #2 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hvor lang er ekstra lang da? 4 meter eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linel Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 19. oktober 2009 Tja... 3-3.5 meter kanskje? Har ikke fått målt.. Men er kanskje ikke så vanskelig å sy en selv heller, og bare kjøpe metervare? Har nå hvertfall en ganske pent (u)brukt symaskin stående i skapet :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2009 #4 Del Skrevet 19. oktober 2009 En titt på hjemmesiden til Hansen og Dysvik viser at de i hvert fall har en duk som er 350 cm lang. Tror nok du finner denne lengde i de vanlige dukbutikkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octavia Skrevet 19. oktober 2009 #5 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Enkelt å kjøpe metervis og bare sy inn kantene rundt. Se f.eks. Stoff og Stil. Så på nettsiden at de faktisk også tilbyr å sy duk av stoffet. 20 kr. pr. påbegynt meter. Blir ikke så dyrt, det. Endret 19. oktober 2009 av Octavia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 19. oktober 2009 #6 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg kjøpte min på Kremmerhuset,men husker ikke hva jeg ga for den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linel Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #7 Del Skrevet 20. oktober 2009 Se f.eks. Stoff og Stil. Takk for flott link, der var det mye fine stoffer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 20. oktober 2009 #8 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hvis du finner et fint stoff, å vil jeg anbefale å sy selv. Da får du riktig lengde, og det er enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 20. oktober 2009 #9 Del Skrevet 20. oktober 2009 Tror KID har 3,30 lengde på noen duker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belima Skrevet 21. oktober 2009 #10 Del Skrevet 21. oktober 2009 Her er det muligheter. http://www.swm.no/bransje/hotell---restaur...r---servietter/ Husk at på noen stoff kan du faktisk bare sy opp kantene der det er klippet. Noen jarekanter er faktisk så pene at du slipper å sy de inn. Ville også vasket stoffet, etter at jeg hadde kastet over klippekantene, så du var sikker på at noe ikke dro seg skjeft etter første vask. Tenk også på krymping av metervare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå