Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kun et hull i hvert øre (øreflippen) + piercing i tunga.

Vurderer å ta et eller to hull i øra til, men usikker hvor..

så;

1. Hvor burde jeg da ta hull i øret ( som ikke er så vondt ) når jeg har kun et par på øreflippene?

2. Er det vondt å ta hull i ørene? Tok de jeg har når jeg var 8, så husker bare at det svei som f***, men jeg var jo litta, og det var med pistol..

3. Burde jeg da ta med pistol eller på piercingstudio med nål?

4. Får man sølvøredobber når man tar hullet? Er allergisk mot nikkel, og alt annet "fake", så kan ikke bruke det siden jeg får sår, utslett og kløe av annet enn sølv eller gull..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1: Du vet selv hvor det ser best ut/hvor du synes det er fint at man har hull

2: Forskjellig smertegrenser, selv syntes jeg ikke det var vondt, bare varmt på øret etterpå.

3: Piercing studio med nål, pistol ødelegger hudvevet ved å presse smykket gjennom, mens en nål er det hull i, som på en måte skjærer ut huden der hullet er, gror finere, og er mindre vondt.

4: Tror man kan velge litt selv når man tar hull, de fleste har ekte sølv, og bruker ikke nikkel.

Skrevet

Ja, vet jo at jeg velger det selv, men hva dere syntes er penest :)

takk for svar.

Skrevet

Jeg selv har 2 på den ene siden og 3 på den andre. Og synes det er penest når det er én mer på den ene siden.

Synes også det er fint med to øverst i brusken (på samme side).

(hadde det før, men fikk lett verk der oppe, også satte håret alltid seg fast mellom dobben), fungerer jo selvsagt med to ringer også :-)

Alt ettersom man selv synes er pent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...