Gjest anonym18 Skrevet 16. august 2003 #1 Skrevet 16. august 2003 Hei. Jeg er en jente på 18 år som er plaget av store indre kjønnslepper. Dette hemmer meg i hverdagen. Ikke seksuelt, for jeg er fortsatt jomfru, men i andre sammenhenger, for eksempel hvis jeg sykler. Og hvis jeg vil gå i bikini kan man se en "klump" hengende i underlivet. Jeg lurer på hvor stor de indre kjønnsleppene vanligvis er når de foråsaker plager, og om det er mulig å gjøre noe med det UTEN å betale 10.000 kr og oppover for å gjøre dem mindre? Jeg er veldig interessert i å få dem mindre, fordi jeg har lest om kvinner som er plaget av det også i seksuallivet sitt, for eksempel ved at det gjør vondt selv om de har vært seksuelt aktive i mange år. Jeg tør ikke snakke med noen om det, for det er jo et litt flaut tema å snakke om. Alltid flaut å snakke om underliv med foreldre/søsken/venner, men spesielt når det gjelder dette, synes jeg. Er det noen som har tips/erfaring? Hadde satt utrolig stor pris på det!! Mhv. jente, 18.
Gjest care Skrevet 16. august 2003 #2 Skrevet 16. august 2003 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=71954 Det du skriver og dette innlegget er svært likt.
Gjest Anonymous Skrevet 16. august 2003 #3 Skrevet 16. august 2003 Jeg har allerede lest den artikkelen, det var den som fikk meg til å tenke mer alvorlig på det. Tidligere har jeg lest at det er like vanlig med store indre kjønnslepper som små, men hvorfor tror da alle med dette problemet at det ikke er vanlig? Det var derfor jeg lurte på om noen har noen råd eller noe til meg om hvordan dette kan ordnes, uten å måtte legge ut 10.000 kroner eller mer. For alt jeg vet, kan det være at jeg egentlig ikke har et problem i det hele tatt, men jeg vil gjerne være sikker. Takk for hendvisningen til artikkelen i alle fall:)
Gjest Donna Skrevet 17. august 2003 #4 Skrevet 17. august 2003 du kan jo kikke litt i blader eller på egnede sider på internett og se hvordan andre ser ut ..............det er slett ikke sikkert dine er "unormale" ....men man blir lett usikker når det gjelder ting man ikke snakker om vet du
Gjest Anonymous Skrevet 18. august 2003 #5 Skrevet 18. august 2003 Vet du..dette er det ingen andre en deg selv som legger merke til Du sier du KAN få problemer seksuelt -lite sannsynlig- Du tror det vises så tydelig for andre -lite sannsynlig- Dette skal du rett og slett ikke tenke på som et problem idet hele tatt dr.med
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå