Gå til innhold

Kinder-kalender?

Dolly-Betty

Anbefalte innlegg

I år tenkte jeg å kjøpe en ferdig julekalender til nevøen min på 4-5 år. Jeg synes det er vanskelig å finne på 24 små pakker slik jeg gjorde de to foregående årene. Han har jo så mye forskjellig.

Er kinder-kalenderne bra? Noen som erfaring med hva gutter på 4-5 år liker best av "ferdigkalendere?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kinder kalenderen har mine barn vert fornøyd med.. :-)

Jeg og.. :sjenert:

Men har du lyst å lage kan du jo kjøpe de små nissene i 10 pk.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kinder kalenderen har mine barn vert fornøyd med.. :-)

Jeg og.. :sjenert:

Men har du lyst å lage kan du jo kjøpe de små nissene i 10 pk.. :-)

Jeg brukte de små 10-pk nissene i fjor sammen med andre småting. Dyr og traktor og skilter :)

Hva er det oppi kinder-kalender da?

Mest leker eller godter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bare sjokolade da? Har vært det i den en kompis driver å kjøper i allefall. Av og til en sann lang kindersjokolade vet dere, den som er på reklamen! Også sånne dropslignende sjokolade, og kinderegg og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det oppi kinder-kalender da?

Mest leker eller godter?

Det er noen kinderegg, noen kindermaxi, og noen av de kinder-sjokoladene som er pakket på samme måten som twist. Kan ikke huske at det er noen leker i den bortsett fra leken inne kindereggene da.

Den er ikke så veldig spennende egentlig.

Men lego og playmobil kalenderne derimot!! De er fine, de! Og bonusen er at man kan bruke lekene etterpå, andre småting går gjerne i søpla etterhvert, men her blir det jo bare tilskudd til samlingen.

Min lillebror fikk alltid sånne da vi var små, stor suksess! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noen kinderegg, noen kindermaxi, og noen av de kinder-sjokoladene som er pakket på samme måten som twist. Kan ikke huske at det er noen leker i den bortsett fra leken inne kindereggene da.

Den er ikke så veldig spennende egentlig.

Men lego og playmobil kalenderne derimot!! De er fine, de! Og bonusen er at man kan bruke lekene etterpå, andre småting går gjerne i søpla etterhvert, men her blir det jo bare tilskudd til samlingen.

Min lillebror fikk alltid sånne da vi var små, stor suksess! :)

Han skal få playmokalender av mammaen sin (min søster :gjeiper:) og hun var skeptisk til legokalender pga de snart får nummer to i søskenflokken så hun vil helst ikke se lego i hus tror jeg... :fnise: Masse små deler og sånt... Sikkert det hun tenker på.

Endret av nemonia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...