Gjest Gjest_lise_* Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 Var uheldig i morges. Gled på glatt føre da jeg skulle besøke ei venninne. Falt og mistet pc-væska med innholdet: pc og mobil, ned en lang trapp. Innholdet i veska gikk i 1000-knas. Har reiseforsikring topp lo favør, og innbo forsikring, kollektiv hjem. Bege i Sr-bank 1. Tror dere jeg får noe igjen på forsikringa? Får ikke tak i kundebehandleren min før i morra. Skikkelig kjipt dette................. Hjelp!!
Zealuu Skrevet 19. oktober 2009 #2 Skrevet 19. oktober 2009 Det kommer vel an på om du har en idiotforsikring hvor du betaler litt mer for at forsikringen skal dekke hendelige uhell, eller en sånn forsikring som kun dekker en rekke absurde hendelsesforløp (PC kidnappet av alien-moderskip, PC benyttet som fjerndetonert bombe i terroristangrep, osv.), men ikke de vanligste årsakene til skader.
Gjest Marlo Skrevet 19. oktober 2009 #3 Skrevet 19. oktober 2009 Kommer helt ann på hva slags forsikring ja. Selv har jeg FULL forsikring på alt av fotoutstyr,laptops etc, som gjör at jeg kan kjöre over det med bilen om jeg vil og få full dekning (minus en minimal egenandel selvfölgelig)
Gjest Gjest_lise_* Skrevet 19. oktober 2009 #4 Skrevet 19. oktober 2009 he he Har ikke noen ekstra-ordinær forsikring nei, men hadde håpet at kanskje reiseforsikringen ville dekket dette???
Gjest padawan Skrevet 19. oktober 2009 #5 Skrevet 19. oktober 2009 Sparebanken 1 har to typer reiseforsikring. en topp-forsikring og en vanlig forsikring. jeg har selv topp-forsikring og den har jeg aldri hatt noen problemer med. jeg fikk tilogmed igjen på forsikringen etter å ha snublet i vannet med mobilen i sommer så en kan godt kalle top-forsikringen en idiot-forsikring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå