LukaFrost Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 Jeg skal ut og reise og lurer på hva som er verdt å kjøpe på duty free? Er det noe jeg bare må få få med meg? Jeg går ofte litt vill og vet ikke helt hva jeg skal kjøpe. Ikke kjenner jeg til vanlige priser på div kosmetikk, så jeg aner liksom ikke hvor mye billigere det er på flyplassen. Noen gode råd?
Matvraket Skrevet 19. oktober 2009 #2 Skrevet 19. oktober 2009 Alt er jo generelt sett litt rimeligere på tax free, men det er jo ikke dermed sagt at man MÅ kjøpe noe om man ikke trenger noe. Jeg kjøper ofte en ny parfyme, de er som regel rimeligere. Dessuten er alkohol mye rimeligere, samme med røyk! Sminke kan man også spare en del penger på. Feks så koster mascaraen min 300 i butikken her hjemme, på taxfree koster den 200. Er jo en hundrelapp å spare..men kommer så klart an på hva du bruker. For meg er det sjeldent noe problem å finne noe å bruke pengene på. Ofte er det ekstra gode tilbud også, og jeg lar meg alltid fristes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå