Gjest Gjest_Tutta_* Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 Kjæresten min har bursdag om noen uker og jeg har så lyst til å gjøre noe spesielt for ham. Jeg har lyst til å gi ham en opplevelse, en hel dag med ting han synes er fint, men trenger litt tips. Er det noen her som har noen idéer?
Gjest Purple Haze Skrevet 19. oktober 2009 #2 Skrevet 19. oktober 2009 Hva liker han å gjøre da? Har han noen spesielle hobbyer eller interesser? Kan jo foreslå paintball, go-kart, golf, romantisk piknik, konsert, teater, utstilling av noe slag, middag ute på kvelden.
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #3 Skrevet 21. oktober 2009 Han er veldig interessert i musikk, men jeg har ikke funnet noen konserter som passer på/rundt bursdagen hans. Paintball er den ene tingen han har sagt selv han vil gjøre på dagen sin, så det er på en måte satt... Jeg tenker på ting som frokost på senga, mer jeg kommer ikke på så mye mer...
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #4 Skrevet 21. oktober 2009 Med fare for å foreslå klisjéfylte ting her, kan jeg jo foreslå at du i løpet av dagen byr på deg selv i form av en liten strip tease/lap dance/ og kanskje noe mer, hvis dere begge har lyst?? Men dette er jo ikke for alle, du skal jo føle deg bekvem med å vise deg frem naken for ham, og kanskje ha litt rytme i kroppen. Men forslaget er herved overbragt. En gang møtte jeg forresten kjæresten min på stasjonen iført kun kåpe og undertøy. Det var det jo ingen som visste, men kult for kjæresten da vi kom hjem.. ;-) (Bra jeg ikke ble påkjørt og måtte på sykehus den dagen, hoho!) Skriv og fortell hva det blir.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå