Gjest Gjest_kristi_* Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 Hei damer Jeg bor i Asker, er det noen som vet om nærmeste Coop butikk der man kan kjøpe Coop Friends parkdress, som vant best i test i Forelde og barn? Jeg tok en titt på nettsiden til Coop, men det er mange Coop butkker, og hvordan vet jeg at de fører Coop Friends?? Hjelp mottass med stor takk!!
LukaFrost Skrevet 19. oktober 2009 #2 Skrevet 19. oktober 2009 Du må nok på Obs, bare der du får kjøpt sånne klær i Coop.
Gjest ts Skrevet 19. oktober 2009 #3 Skrevet 19. oktober 2009 Takk for svar, ingen flere som vet? Er det noen som faktisk har kjøpt som bor i Asker, Bærums - Oslo området? Etter litt søk på nett skjønner jeg at disse dressene vistnok var ganske vanskelige å få tak i i fjor....
Yummy_Mummy Skrevet 11. november 2009 #7 Skrevet 11. november 2009 Etter litt søk på nett skjønner jeg at disse dressene vistnok var ganske vanskelige å få tak i i fjor.... Det problemet var vel at de ikke ble tatt inn i Norge. Det er de i alle fall i år. Var ikke noe problem å få tak i i Lillestrøm for en måned siden i alle fall, så jeg ville nok tatt en tur innom nærmeste obs dersom jeg var deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå