^^Belle^^ Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Tittelen på tråden sier vel sitt: er det mulig å slå av 3G på Nokia E71? Og, i tilfelle, hvordan gjøres dette? Endret 19. oktober 2009 av ^^Belle^^
Gjest padawan Skrevet 19. oktober 2009 #2 Skrevet 19. oktober 2009 hvorfor skal du egentlig disable 3G? hvis du tar en titt på denne siden skal den kunne gi svaret på hvordan.
^^Belle^^ Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2009 hvorfor skal du egentlig disable 3G? hvis du tar en titt på denne siden skal den kunne gi svaret på hvordan. Slik jeg har forstått det, så trekker det veldig mye batteri. Eller?
Gjest padawan Skrevet 19. oktober 2009 #4 Skrevet 19. oktober 2009 ting som wlan og blåtann trekker mer strøm så du bør deaktivere det når du ikek har behov for det. jeg vet ikke hvor mye du surfer eller bruker MMS men en deaktivering av 3G vil kunne føre til at du bruker lengere tid på så surde, sende bilder osv noe som i sin tur bruker unødvendig strøm. hvor lang tid kan det gå før du må lade?
^^Belle^^ Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. oktober 2009 (endret) ting som wlan og blåtann trekker mer strøm så du bør deaktivere det når du ikek har behov for det. jeg vet ikke hvor mye du surfer eller bruker MMS men en deaktivering av 3G vil kunne føre til at du bruker lengere tid på så surde, sende bilder osv noe som i sin tur bruker unødvendig strøm. hvor lang tid kan det gå før du må lade? ah, okei. wlan er deaktivert, er en egen knapp for det så det har jeg fikset. Bluetooth slår jeg alltid av når jeg er ferdig med det. Jeg surfer ikke så veldig mye, men er en del inne på mail. Regner med at farten her også er knyttet opp mot 3G...? Det går vel ca 4 dager før jeg må lade igjen, men jeg har jo nettopp fått telefonen, så en del ekstra trykking har det blitt. Vet ikke helt hva som er normalt for slike telefoner jeg... Endret 20. oktober 2009 av ^^Belle^^
feuerstein Skrevet 20. oktober 2009 #6 Skrevet 20. oktober 2009 Jeg surfer ikke så veldig mye, men er en del inne på mail. Regner med at farten her også er knyttet opp mot 3G...? Ja. Jeg regner med du får opp et lite symbol med to piler når du kobler til mail? Jeg tittet i bruksanvisningen på nett, jeg får inntrykk av at meny->tools->settings->connection->packet data er stedet du må gå for å velge i hvilken grad pakkedataforbindelser skal brukes. Personlig får jeg vondt langt inn i sjelen av tanken på en E71 som brukes uten 3G, det blir litt som å kjøpe Ferrari og bare kjøre i gangfart :gjeiper: Er det jobben din som har gitt deg telefonen?
Gjest padawan Skrevet 20. oktober 2009 #7 Skrevet 20. oktober 2009 ^^Belle^^: jeg synes ikke 4 dager med ekstra trykking er så dårlig egentlig.
^^Belle^^ Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 21. oktober 2009 Ja. Jeg regner med du får opp et lite symbol med to piler når du kobler til mail? Jeg tittet i bruksanvisningen på nett, jeg får inntrykk av at meny->tools->settings->connection->packet data er stedet du må gå for å velge i hvilken grad pakkedataforbindelser skal brukes. Personlig får jeg vondt langt inn i sjelen av tanken på en E71 som brukes uten 3G, det blir litt som å kjøpe Ferrari og bare kjøre i gangfart :gjeiper: Er det jobben din som har gitt deg telefonen? ^^Belle^^: jeg synes ikke 4 dager med ekstra trykking er så dårlig egentlig. Ja, det kommer opp to piler når jeg er inne på mail. Det er jobbtelefon ja, men jeg har valgt den selv. Er min første smarttelefon, så det er bare det at jeg ikke er vant med alt av ekstra knapper og innhold. Men da tar jeg deres råd og lar 3G stå på. Så slipper dere å få vondt langt inn i sjelen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå