Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker oftes gutten min, pus, bevertrynet eller jævla idiot. :gjeiper:

hva sier dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Aldri vært noe fan av pus, vennen, og de derre der. Faller meg så unaturlig å skulle si slikt. Så jeg kaller kjæresten min for tøffen, høvdingen min, helten min, osv.. Tror han liker det også=) Og så føler han seg som DEN mannen :fnise:

Skrevet

Han kaller meg for elskling, hippo eller tös, jeg kaller han for elskling eller hippo

Gjest Gjest_trine_*
Skrevet

Kjekken, kjære eller søtn!

Eller navnet hans da :)

Skrevet

Vennen, kjære, pusen, pusi, jenta mi (og han kaller meg for gutten sin, intern greie), helten min... Egentlig tuller vi mest med kallenavn, men det blir fort til at vi bruker de fast.

Skrevet

Er ikke så flink med kalle navn, men forsøker å herme en del etter ham. Så det blir ofte skatt og kjære.

Skrevet

Vennen, kjære, mannen min, kjekken, helten, sexy :)

Gjest Gjest_Jewel_*
Skrevet

Hater kallenavnet PUS, Pusen.. :P synes det er nedverdigende på en måte..

men synes *Vennen* er koselig :)

Gjest Invicta
Skrevet

Han kaller meg vennen og babe. Jeg kaller han sexy, helten min, vennen. :)

Skrevet

Dette har jeg og typen begynt å snakke om. Jeg er ingen stor fan av pus, snuppa, søtnos eller noe sånt. Ikke kommet på noe bra kallenavn på han enda. Tror egentlig jeg kommer til å si vennen eller kjekken. Bare prøve meg frem etter hvert og se hva som føles naturlig å si.

Skrevet

Jeg kaller han; Gutten min, kjækken, kjærsten, Hele navnet, første del av navnet, eller andre del av navnet. ( han har dobbelt-navn :P )

Han kaller meg;

Tærten, tottiten ( fordi han syntes lilletærna mine er så søte ), Jenta mi, Skjønnheten, Elskede, Kjæresten, eller Tuttifrutti :rødme:

Har ekstremt mye kallenavn som ingen vet hvor kommer fra :ler:

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

tuttifrutti var jo veldig søtt da :fnise:

liker ikke gutter å bli kalt pus?

Skrevet (endret)

Vi sier ca det samme til hverandre, og det er baby, bebis, kjærstn, navnene våre.. hihi. Avogtil sier/skriver han prinsesse/prinsessa mi :D Og så er vi veldig flinke til å gi hverandre komplimenter!

Endret av Chirstine
Skrevet

Jeg kaller katten min for pus. Ikke kjæresten min :P

Skrevet

Løven, frosken eller prinsen stort sett, litt etter humør.. eventuelt hannkatt i stedetfor pus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...