Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 Noen som vet om noen nettsider hvor man får tak i masse forskjellige ting til å lage kort og lignende? Gjerne amerikansk eller engelsk:) Tar gjerne i mot alle tips, er ikke så godt utvalg her i byen, og det som er er ganske dyrt.
estrella Skrevet 21. oktober 2009 #2 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg tror det kan være vanskelig å finne billige nettbutikker når det kommer til scrapbooking, eneste jeg kommer på der er egentlig ebay. Andre nettbutikker har ofte høy porto og da går det opp i opp, samt utstyret faktisk ligger på samme pris. Men jeg liker papirgleder.no. Der har de en forundringspakke for 300 kr nå, hvor innholdet er til en verdi av 1000 kr.
Gjest Scrappeberta Skrevet 21. oktober 2009 #3 Skrevet 21. oktober 2009 For meg er det bare en nettbutikk når det gjelder scrapbooking, og det er www.papirloftet.no. De er billigere enn Panduro, Papirgleder og de aller fleste, og har langt større utvalg. Pakken kommer også veldig raskt. Det lønner seg ikke noe særlig å kjøpe utstyr i utlandet, scrapbooksaker er stort sett rimelig her i forhold til mange andre land. Handler litt på eBay, men synes det er mye styr og jeg har blitt lurt et par ganger oppigjennom. Så jeg holder meg til Papirloftet. De får så mye nytt hele tiden så det er alltid noe der for meg.
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #4 Skrevet 21. oktober 2009 Takk for svar dere:) Synes det var så vanskelig å finne fram på de sidene. Spesielt når man ikke er kjent med alle de varenavnene som ladybug o.l Hadde likt det om det fantes en side som sorterte varer etter type, ikke merker. Feks leter jeg etter stempel hvor det står Gratulerer, eller gratulerer med dagen o.l, men er jo mye arbeid å lete igjennom alle varemerkene når jeg leter ett konkret type stempel. Den forundringspakken fant jeg heller ikke. Men jeg er kanskje dårlig til å lete? Jeg er også ute etter kortpynt slik som blomster og metallpynt, det fant jeg på de sidene, men hadde håpet at slikt kanskje kunne være billigere på nett.
Anglofil Skrevet 21. oktober 2009 #5 Skrevet 21. oktober 2009 Selv handler jeg en del scrappeting fra ebay.com og ebay.co.uk. Mvh Yvonne
Gjest Gjestescrapper Skrevet 21. oktober 2009 #6 Skrevet 21. oktober 2009 Takk for svar dere:) Synes det var så vanskelig å finne fram på de sidene. Spesielt når man ikke er kjent med alle de varenavnene som ladybug o.l Hadde likt det om det fantes en side som sorterte varer etter type, ikke merker. Feks leter jeg etter stempel hvor det står Gratulerer, eller gratulerer med dagen o.l, men er jo mye arbeid å lete igjennom alle varemerkene når jeg leter ett konkret type stempel. Den forundringspakken fant jeg heller ikke. Men jeg er kanskje dårlig til å lete? Jeg er også ute etter kortpynt slik som blomster og metallpynt, det fant jeg på de sidene, men hadde håpet at slikt kanskje kunne være billigere på nett. Det er mange Gratulerer-stempler på papirloftet ihvertfall, prøv å søke på gratulerer i søkefeltet på siden, det er under kategoriene på venstre side. Se i kategoriene for Dekor og Pynt, de har MASSE blomster. Mange hundre ulike typer. Masse metallpynt også. Sikker på at du har kikket der?
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #7 Skrevet 27. oktober 2009 Det er mange Gratulerer-stempler på papirloftet ihvertfall, prøv å søke på gratulerer i søkefeltet på siden, det er under kategoriene på venstre side. Se i kategoriene for Dekor og Pynt, de har MASSE blomster. Mange hundre ulike typer. Masse metallpynt også. Sikker på at du har kikket der? Ja der var det mange stempler med tekst og mye enklere å finne fram enn på papirgleder. Det var på sistnevnte at jeg satt og følte jeg lette i en jungel etter tekststempler med gratulerer på.
Gjest ebayhjelptrenges Skrevet 28. oktober 2009 #8 Skrevet 28. oktober 2009 Selv handler jeg en del scrappeting fra ebay.com og ebay.co.uk. Mvh Yvonne Kanskje du forstår hva dette betyr? Er ikke så bevandret på ebay, og lurer litt på om det betyr at han bare sender ut prøver på papir, som jeg må levere tilbake eller hva? This listing is for 28 plus 2 more identified colors (30 total) of 1/2 A4 (approximately 8 1/4 x 5 3/8") sheets of mulberry paper...a sampler with a color listing sheet to identify each color so you know which colors you want to order. You can mark and save a third for future reference. ebay
Anglofil Skrevet 28. oktober 2009 #9 Skrevet 28. oktober 2009 Kanskje du forstår hva dette betyr? Er ikke så bevandret på ebay, og lurer litt på om det betyr at han bare sender ut prøver på papir, som jeg må levere tilbake eller hva? This listing is for 28 plus 2 more identified colors (30 total) of 1/2 A4 (approximately 8 1/4 x 5 3/8") sheets of mulberry paper...a sampler with a color listing sheet to identify each color so you know which colors you want to order. You can mark and save a third for future reference. ebay Betyr, slik jeg ser det, at du får 28 farger av disse, pluss to du kan velge selv, og får dermed 'a sampler', eller prøve, med farger så du kan identifisere hver farge og bestemme deg for hvilke farger du skal bestille. Mvh Yvonne
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #10 Skrevet 28. oktober 2009 Betyr, slik jeg ser det, at du får 28 farger av disse, pluss to du kan velge selv, og får dermed 'a sampler', eller prøve, med farger så du kan identifisere hver farge og bestemme deg for hvilke farger du skal bestille. Mvh Yvonne Takk for svar:) Syntes det bare hørtes så rart ut å betale for bare prøver. Og hvis størrelsen på papirene virkelig er halve a4 ark så er jo det mer enn stort nok. Og dette med at man kan "mark and save a third for future reference". Kanskje best å heller bestille fra norske selgere, kan jo være at disse prøvene i tillegg er merket med noe slik at de ikke kan brukes slik som de er, men at man MÅ bestille et og et ark i større format. Det skal ikke være enkelt nei:P
Anglofil Skrevet 28. oktober 2009 #11 Skrevet 28. oktober 2009 Jeg fikk inntrykk av at det er 30 til sammen. Uansett, det er jo bare å spørre selgeren, da får du sikkert svar på det du lurer på. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå