tøydokka Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 Var sammen med en fyr B i et års tid. Det ble slutt for et par mnd siden, da han ikke kunne se for oss "resten av livet" sammen med meg. Jeg har ikke vært lei meg i etterkant av bruddet, heller ikke savnet han. Men sexen var deilig. Nå har han (B) tatt kontakt igjen. Sier han håper vi kan være elskere. Jeg er usikker. Redd for at jeg vil føle meg brukt.. men på den annen side er det jo like mye jeg som bruker han. Har sterke følelser for en annen eks,A, og vi skal komme sammen igjen når omstendighetene blir bedre rundt oss. Vi lå sammen i går. Det var så emosjonelt og sterkt at jeg gråt av kjærlighet. Men tenningen med denne andre(B) er jo der, og derfor vurderer jeg forslaget hans; å bli hans elskerinne mens jeg venter på at det skal ordne seg med han andre(A).. Tenker så det knaker
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2009 #2 Skrevet 18. oktober 2009 Var sammen med en fyr B i et års tid. Det ble slutt for et par mnd siden, da han ikke kunne se for oss "resten av livet" sammen med meg. Jeg har ikke vært lei meg i etterkant av bruddet, heller ikke savnet han. Men sexen var deilig. Nå har han (B) tatt kontakt igjen. Sier han håper vi kan være elskere. Jeg er usikker. Redd for at jeg vil føle meg brukt.. men på den annen side er det jo like mye jeg som bruker han. Har sterke følelser for en annen eks,A, og vi skal komme sammen igjen når omstendighetene blir bedre rundt oss. Vi lå sammen i går. Det var så emosjonelt og sterkt at jeg gråt av kjærlighet. Men tenningen med denne andre(B) er jo der, og derfor vurderer jeg forslaget hans; å bli hans elskerinne mens jeg venter på at det skal ordne seg med han andre(A).. Tenker så det knaker Du venter på A, men det blir så lenge å vente at du må drive med litt B-kosing innimellom. Hvorfor må du vente på A? Er koseplanene dine ok får både A,B og C(deg)?
Gjest Langt mot Nord Skrevet 18. oktober 2009 #3 Skrevet 18. oktober 2009 Merkelig def. på omstendigheter..
tøydokka Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. oktober 2009 Kan ikke gå inn på omstendighetene som gjør at jeg må vente på A uten å røpe meg.. A kommer ikke til å like det, men han han gjør jo heller ingenting for å bidra til at ventetiden forsvinner, og det har han, etter mitt syn, muligheten til. B har jo allerede sagt at han bare vil ha meg som elskerinne,og ikke et varig/livslangt forhold, så da har han jo ingenting han skulle sagt..Da er det vel bare fordel at han vet det blir slutt når A kommer tilbake på banen.. Dessuten ønsket han å se meg med andre menn den tiden vi var sammen, så jeg tror han bare liker det viss jeg også skulle finne på å kose litt med A. Hmm.. Ser at dette høres lite oppegående ut, men i virkeligheten er det ganske komplisert. Jeg er ikke stokk dum, det er bare hele situasjonen som er stokk dum..
Gjest Langt mot Nord Skrevet 18. oktober 2009 #5 Skrevet 18. oktober 2009 A vet ikke om B, men B vet om A. B er noe som ikke er sårende, A derimot kan en brenne seg på. B kan man snakke om ting både løst og fast ettersom det er ufarlig, A får mindre muligheter ettersom han skal testes? Hvor gammel er du TS?
Serenity88 Skrevet 18. oktober 2009 #6 Skrevet 18. oktober 2009 Jeg hadde pult med B hvis det hadde vært bra sex og ikke sagt noe om det til A. Du skylder A ingenting siden dere ikke er i et forhold, hvis ikke han sier han holder seg på matta på grunn av deg? Så får alle andre bare kalle meg billig, kynisk og horete B kommer aldri til å si til A at dere knuller, han vil tydeligvis bare ha sex med deg fordi dere har bra sex, og det forenkler hverdagen. ONS er som regel ikke bra, exer derimot er ofte gode i sengen Den eneste som kan få problemer med dette er deg, så hvis du tror du vil ha vanskeligheter med det så la være, if not kos deg
Frua Skrevet 18. oktober 2009 #7 Skrevet 18. oktober 2009 Hei! Hvis det var kjærlighet som var grunnen til at du gråt etter sex med A så ville du ikke tenkt sånn om B. Omstendighetene blir ikke mindre kompliserte om du har sex med begge to. Så enkelt er det egentlig Ikke gjør deg selv så fordømt tilgjengelig jente! Det kan virke som om ingen av disse to er villige til å gi deg det du trenger likevel. Lykke til!
I Grosny Skrevet 18. oktober 2009 #8 Skrevet 18. oktober 2009 Hei! Hvis det var kjærlighet som var grunnen til at du gråt etter sex med A så ville du ikke tenkt sånn om B. Omstendighetene blir ikke mindre kompliserte om du har sex med begge to. Så enkelt er det egentlig Ikke gjør deg selv så fordømt tilgjengelig jente! Det kan virke som om ingen av disse to er villige til å gi deg det du trenger likevel. Lykke til! Jeg tror frua har rett. Glem begge to, og finn deg en mann som vil ha deg fullt ut. Jeg gjetter at omstendighetene til A er et ekteskap som han liksom sier at han skal bryte ut av, at han forteller deg hvor håpløs hun er, og et det er hans nødløgn for å kunne spille på to damer. Hva du gjør eller ikke med B før ting ordner seg betyr vel ikke så mye, men det kan være dumt for følelsene dine å ikke komme deg helt klar av han.
Gjest Gjest_Sofia_* Skrevet 19. oktober 2009 #9 Skrevet 19. oktober 2009 Enig... Glem A og knull B inntill du finner C som både kan elske og knulle deg.
Glynis Skrevet 19. oktober 2009 #10 Skrevet 19. oktober 2009 Driver A og har sex med en D/E/F mens du venter på han? Hvis ikke synes jeg det er totalt uakseptabelt å ha sex med B mens A prøver å få orden på ting slik at dere kan være sammen. Det er jo han du har følelser for. Hvis derimot A har sex med resten av alfabetet, så gjør hva du vil. Jeg hadde uansett aldri gjort det.
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2009 #11 Skrevet 19. oktober 2009 Høres ut som en dårlig idé! Har du og A en avtale liksom? Og hva synes evt. han om at du ligger med B i mellomtiden? Er det så viktig med sex at du kan risikere å miste A pga. det? Hva synes du om at A ligger med andre i mellomtiden? Hvis han gjør det samme, og dere ikke har en avtale om å "vente på hverandre" med både sex og annet, så er det kanskje greit. Men husk ihvertfall å bruke prevensjon da. Tenk om det skulle blitt barn av det..
Gjest Luring Skrevet 19. oktober 2009 #12 Skrevet 19. oktober 2009 Ha sex med A og B - og få herpes 1, 2 og 3! Finn et par til - og få hepatitt C!
Nyxe Skrevet 19. oktober 2009 #13 Skrevet 19. oktober 2009 Høres forfærdelig komplisert ut (: Om du og A har en avtale, og han ikke løper rundt og ligger med folk så burde du la være også. Hvis du virkelig er glad i A og vet han ikke ville likt det, så skjønenr jeg ikke hvorfor du ville gjort noe som vil såre han om det på noen måte skulle komme frem ? På en annen side så er disse to begge ex'er og det er vel gjerne en grunn for det også. Kanskje gå ut og finne noen som ikke er blant dem du har skilt ut av livet ditt før?
tøydokka Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #14 Skrevet 19. oktober 2009 Ok. A er ikke gift. Han puler ikke med noen andre.Det er en mann jeg kjenner bedre enn noe menneske. Vi har vært samboere i 8 år. Det var en feiltagelse og et tragisk uhell at det ble slutt. Han vet at jeg har hatt et forhold til B,noe han har gitt uttrykk for at han ikke liker, men likevel aksepterer siden han ikke kan gi meg det jeg trenger, og heller ikke kan love noe for den tiden ventetiden er over. Jeg farer ikke med løgn overfor noen. A vet om B, og omvendt. Og kjønnssykdommer har jeg aldri hatt.
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2009 #15 Skrevet 19. oktober 2009 Ok. A er ikke gift. Han puler ikke med noen andre.Det er en mann jeg kjenner bedre enn noe menneske. Vi har vært samboere i 8 år. Det var en feiltagelse og et tragisk uhell at det ble slutt. Han vet at jeg har hatt et forhold til B,noe han har gitt uttrykk for at han ikke liker, men likevel aksepterer siden han ikke kan gi meg det jeg trenger, og heller ikke kan love noe for den tiden ventetiden er over. Jeg farer ikke med løgn overfor noen. A vet om B, og omvendt. Og kjønnssykdommer har jeg aldri hatt. Du sier halvparten, og vi dikter litt. Det ser ut som om A er forhindret,. Fengsel, utenlandsstudier, eller sykdom eller noe. A liker ikke at du knuller B, men han forstår at du må for å vedlikeholde din psykiske helse mens du venter på A. Derfor godtar han det. Han godtar det fordi han elsker deg. Da må du jo knulle B, for helsa di er viktig, og hvis du rakner helt, så blir du dårlig kone for A senere. Knull B fordi du elsker A. Men la B få vite at du gjør det for å holde deg psykisk frisk mens du venter på A.
Gjest Gjest_surra_* Skrevet 19. oktober 2009 #16 Skrevet 19. oktober 2009 Et eller annet sted på veien her så falt jeg ut.... Mens man venter på A så er det greit å ha sex med B, begge er ekser. For meg har kjærester blitt ekser av en grunn, og hvis en eks har dumpet meg men likevel vil ha sex med meg så ser jeg ingen grunn til at han skal få det. Og venter jeg på en annen jeg er mer interessert i så gidder jeg i hvert fall ikke ha sex med den forrige. Nei, glem A og B og finn C i stedet.
Gjest Gjest_Sofia_* Skrevet 19. oktober 2009 #17 Skrevet 19. oktober 2009 Ok. A er ikke gift. Han puler ikke med noen andre.Det er en mann jeg kjenner bedre enn noe menneske. Vi har vært samboere i 8 år. Det var en feiltagelse og et tragisk uhell at det ble slutt. Han vet at jeg har hatt et forhold til B,noe han har gitt uttrykk for at han ikke liker, men likevel aksepterer siden han ikke kan gi meg det jeg trenger, og heller ikke kan love noe for den tiden ventetiden er over. Jeg farer ikke med løgn overfor noen. A vet om B, og omvendt. Og kjønnssykdommer har jeg aldri hatt. Slutt ved et TRAGISK UHELL..... ???(hvordan er det mulig etter 8 år) Ikke kan gi deg det han trenger ??? Enten er han i fengsel som en her skrev eller så blir du skikkelig lurt !!!
Gjest Langt mot Nord Skrevet 19. oktober 2009 #18 Skrevet 19. oktober 2009 Har lest alle dine poster TS, velg den med størst lommebok
tøydokka Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #19 Skrevet 19. oktober 2009 For meg har kjærester blitt ekser av en grunn, og hvis en eks har dumpet meg men likevel vil ha sex med meg så ser jeg ingen grunn til at han skal få det. Og venter jeg på en annen jeg er mer interessert i så gidder jeg i hvert fall ikke ha sex med den forrige. Etter å ha summet meg, har jeg bestemt meg for at jeg ikke kommer til å treffe B igjen for sex. Han dumpet meg jo, så da kan han bare angre.. Tror bare det virket som en god ide rett etter at han hadde foreslått det, siden han da innrømmet at han savnet meg.. og det var litt godt å høre. Men jeg savner ikke han. Faktisk synes jeg hele forslaget hans er direkte uhørt, og jeg vet ikke hva jeg skal svare, om han i det hele tatt fortjener et svar.. Så da får jeg bare se hva som skjer etterhvert med A..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå