Gå til innhold

Analsex

Gjest Trallalla

Fremhevede innlegg

Gjest Trallalla
Skrevet

Eg har lenge lova typen min at han skal få ta meg i toer'n, så no må eg straks hoppe i det.

Men: er redd han skal få bæsj på pikken! Er det godt nok å berre gå på do først? Kva slags "skyllemetodar" er eventuelt å anbefale?

Har nokon dårlege erfaringar med dette? Blei han sur/sint/mista potensen? :rødme:

På forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Eg har lenge lova typen min at han skal få ta meg i toer'n, så no må eg straks hoppe i det.

Men: er redd han skal få bæsj på pikken! Er det godt nok å berre gå på do først? Kva slags "skyllemetodar" er eventuelt å anbefale?

Har nokon dårlege erfaringar med dette? Blei han sur/sint/mista potensen? :rødme:

På forhånd takk!

Gjør nr. 2 først, så går det nok fint. Bruk kondom, så slipper han å få det direkte på kuken, om det da skulle skje.

Gjest A. Caron
Skrevet

På forhånd takk!

Det var da voldsomt hvor mange nye tråder det skulle dras igang om dette emnet da...

Bæsj på staken?

Det skjer selvsagt innimellom, men med normalt god hygiene, og avventing i minst en liten time etter dobesøk (kroppen bruker litt tid på å "rense opp" baki der) går det som regel bra.

Noen har DE prosedyrene med skylling, klyster og gud vet, dette er slett ikke nødvendig om man har normal mage, pluss at det blir altfor mye styr. Analsex bør skje når dama er maksimalt kåt, og det tviler jeg på at hun fortsatt er etter å ha flydd på badet for å ta klyster...

Skrevet

Men er det nokon som har opplevd det? korleis reagerte gutten??

Gjest A. Caron
Skrevet
Men er det nokon som har opplevd det? korleis reagerte gutten??

Jada, jeg har opplevd det, og det er slett ikke noe å reagere spesielt på. Man må nesten være forberedt på at sånt KAN skje når man har analsex, og skjer det er det jo bare å vaske det bort, verre er det ikke. Og le og flire litt selvsagt, det er lov å ha litt humor i bildet også når man har sex vet du, da blir det ingen flau stillhet, trykkende stemning eller stamming og stotring...

Og, det er veldig lurt å kjenne hverandre godt før man begynner med denne type sex, først da slapper man ordentlig av og takler det du spør om uten å dø av flauhet osv... :)

Gjest erfaren
Skrevet

Jeg og typen har ofte analsex, og jeg har aldri opplevd det. Om det har skjedd har han ihvertfall vært veldig flink til å skjule det, jeg pleier å kaste et blikk på "staken" og har aldri sett noe. Er selvsagt redd for at det skal skje en dag, men heldigvis er vi så trygge på hverandre at vi hadde nok takla det. Hvis typen din ville synes det var helt motbydelig om det skulle skje, ville han nok ikke turt å ta sjansen, og det virker jo som han er veldig lysten på dette. Ta det med ro, og nyt det :) Lykke til

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg bruker regelmessig å ha analsex med kona mi.

Vi er over førti og har praktiser det i mange år, vi liker det begge to. Hun gjør ikke noe spesiellt først, men vi går jo på do begge to før vi skal ha sex.

Vi bruker godt med glidemiddel, så det er mest av det som er på kuken. Det er også litt sæd med ut tror jeg. Sikkert litt bæsj også, men det er jo ikke det samme som å grave ut av en utedass...

Kuken er godt innsmurt både når den går inn og kommer ut. Det holder at jeg tørker av den med håndkle, men lukter litt rompe så den må vaskes før den kan brukes igjen.

Vi tenker ikke på bæsj når vi har sex, men gjør gode ting med hverandre når vi er kåte. Analsex er én av tingene. Så vasker vi oss når vi er ferdige.

Lykken er ei kåt og frigjort kone :klemmer:

Skrevet

Det har skjedd et par ganger at jeg har trukket den ut og vært nødt til å gå på badet og vaske den. Men sammenliknet med alle gangene jeg har hatt analsex er det ubetydelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...