bresså21 Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 Jeg er på jakt etter anbefalinger av cd album. Selv har jeg en god samling med gode album og en stoooor gjeng med drittalbum. Altså viss omtrent alle sporene på en cd er bra bra er den verdt å kjøpe:) det siste jeg kjøpte var det nye La Roux albumet. Jeg er superfornøyd! :D andre forslag? bare fyr på i altslags sjangere, jeg liker det meste. utenom country og danceband...
Gjest Gjest_Rita_* Skrevet 18. oktober 2009 #2 Skrevet 18. oktober 2009 Jeg er på jakt etter anbefalinger av cd album. Selv har jeg en god samling med gode album og en stoooor gjeng med drittalbum. Altså viss omtrent alle sporene på en cd er bra bra er den verdt å kjøpe:) det siste jeg kjøpte var det nye La Roux albumet. Jeg er superfornøyd! :D andre forslag? bare fyr på i altslags sjangere, jeg liker det meste. utenom country og danceband... Vet ikke om du har samme smak som meg, men de tre albumene jeg har fått mest ut av er Little Jackie - The Stoop, TP Allstars - Norske Byggeklosser og alt av Brad Sucks
bresså21 Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2009 Vet ikke om du har samme smak som meg, men de tre albumene jeg har fått mest ut av er Little Jackie - The Stoop, TP Allstars - Norske Byggeklosser og alt av Brad Sucks Tusen hjertelig takk Rita:) jeg synes at little jackie og Brad sucks virket interresange... Musikk er gØY
Chan Skrevet 19. oktober 2009 #4 Skrevet 19. oktober 2009 Det er garantert ikke det eneste, men det første som falt ned i hodet på meg nå var Leonard Cohens Ten New Songs fra 2001.
Snill Skrevet 19. oktober 2009 #5 Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Faithless - Sunday 8pm (sammenhengende spor, og ikke godt å skille sangene fra hverandre) Pink Floyd - The wall (konseptalbum/rockeopera) Metallica - S&M (Metallica med symfoni, live, og store deler er flotte sammenflettede overganger fra sang til sang) EDIT: Glemte Gotan Project - La revancha del Tango Endret 19. oktober 2009 av Snill
bresså21 Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 19. oktober 2009 Faithless - Sunday 8pm (sammenhengende spor, og ikke godt å skille sangene fra hverandre) Pink Floyd - The wall (konseptalbum/rockeopera) Metallica - S&M (Metallica med symfoni, live, og store deler er flotte sammenflettede overganger fra sang til sang) EDIT: Glemte Gotan Project - La revancha del Tango mmm gotan project:D mye kjekt her. takk takk...
bresså21 Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 19. oktober 2009 mmm gotan project:D mye kjekt her. takk takk... sånn helt utenom tema. hvordan får jeg bildet mitt til å vise i margen på siden her<---- sånn som alle andre? jeg er nye ser dere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå