Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på jakt etter anbefalinger av cd album. Selv har jeg en god samling med gode album og en stoooor gjeng med drittalbum. Altså viss omtrent alle sporene på en cd er bra bra er den verdt å kjøpe:) det siste jeg kjøpte var det nye La Roux albumet. Jeg er superfornøyd! :D andre forslag? bare fyr på i altslags sjangere, jeg liker det meste. utenom country og danceband...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Rita_*
Skrevet
Jeg er på jakt etter anbefalinger av cd album. Selv har jeg en god samling med gode album og en stoooor gjeng med drittalbum. Altså viss omtrent alle sporene på en cd er bra bra er den verdt å kjøpe:) det siste jeg kjøpte var det nye La Roux albumet. Jeg er superfornøyd! :D andre forslag? bare fyr på i altslags sjangere, jeg liker det meste. utenom country og danceband...

Vet ikke om du har samme smak som meg, men de tre albumene jeg har fått mest ut av er Little Jackie - The Stoop, TP Allstars - Norske Byggeklosser og alt av Brad Sucks :)

Skrevet
Vet ikke om du har samme smak som meg, men de tre albumene jeg har fått mest ut av er Little Jackie - The Stoop, TP Allstars - Norske Byggeklosser og alt av Brad Sucks :)

Tusen hjertelig takk Rita:) jeg synes at little jackie og Brad sucks virket interresange... Musikk er gØY

Skrevet

Det er garantert ikke det eneste, men det første som falt ned i hodet på meg nå var Leonard Cohens Ten New Songs fra 2001.

Skrevet (endret)

Faithless - Sunday 8pm (sammenhengende spor, og ikke godt å skille sangene fra hverandre)

Pink Floyd - The wall (konseptalbum/rockeopera)

Metallica - S&M (Metallica med symfoni, live, og store deler er flotte sammenflettede overganger fra sang til sang)

EDIT:

Glemte

Gotan Project - La revancha del Tango

Endret av Snill
Skrevet
Faithless - Sunday 8pm (sammenhengende spor, og ikke godt å skille sangene fra hverandre)

Pink Floyd - The wall (konseptalbum/rockeopera)

Metallica - S&M (Metallica med symfoni, live, og store deler er flotte sammenflettede overganger fra sang til sang)

EDIT:

Glemte

Gotan Project - La revancha del Tango

mmm gotan project:D mye kjekt her. takk takk...

Skrevet
mmm gotan project:D mye kjekt her. takk takk...

sånn helt utenom tema. hvordan får jeg bildet mitt til å vise i margen på siden her<---- sånn som alle andre? :P jeg er nye ser dere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...