Gjest Meii Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 Hei, jeg har ikke akkurat et kjempe problem med øyenbrynene mine men kan godt tenke meg å få formet de så de ser ekstra fine ut. Er skikkelig newbie når det kommer til dette og vil gjerne få hjelp av dette hos frisør/salong e.l så jeg kan bare 'vedlikeholde' det selv senere. Noen som vet hvor man kan få gjordt dette? Gjør alle frisør salonger det, er det bedre å få gjordt det på en salong? Vet noen hva det vil koste?? Ønsker ikke å farge de e.l, de er helt mørke.. kun forme de På forhånd takk.
Gjest Merci Skrevet 18. oktober 2009 #2 Skrevet 18. oktober 2009 Vet ikke hva det koster nå, men jeg fikk nappet brynene første gang i en hudpleiesalong. Siden har jeg greid det fint selv. Kan anbefales.
Gjest megvel Skrevet 18. oktober 2009 #3 Skrevet 18. oktober 2009 Sist jeg vokset og farget brynene betalte jeg 150 kr for det. Kan ikke tro napping skal være stort dyrere?
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #4 Skrevet 27. oktober 2009 Alle hudpleiesalonger gjør dette, men jeg vet ikke om alle frisørsalonger gjør det. Er det ikke bare å høre rundt der du bor? Jeg har farget vipper og farget og nappet bryn flere ulike steder og det kan anbefales å få dette gjort hos en profesjonell. For meg er det vanskelig å se alle hårene fordi de er så lyse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå