Gjest håpløst forelsket <3 Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 Jeg er en jente i begynnelsen av 20-årene som nettopp har innsett at jeg har sterke, sterke følelser for en kompis... vi er ikke kjempenære, men litt.. vi møtes innimellom, og snakker mye sammen via diverse teknologiske kommunikasjonsmidler... Jeg trives veldig godt i hans selskap, og vi har det veldig morsomt og hyggelig sammen hver gang vi møtes, og jeg er ganske sikker på at han tenker det samme, siden det ofte er han som tar intiativet Greia er også at da jeg ble kjent med han, hadde jeg kjæreste, men det ble da slutt for et par måneder siden. Etter det har han plutselig tatt veldig mye mer kontakt enn før. Han er også veldig glad i nærkontakt med meg, jeg tenker at han er sånn med alle, men mine venner som kjenner han, sier at de ikke opplever det. De sier også at det ser ut som han virkelig har en ting for meg hver gang vi alle møtes, ettersom det alltid blir til at jeg og han sitter og prater og ler i timesvis, mens de andre driver med sitt. Han er også veldig flink til å gi meg komplimenter. Men jeg er da også redd for at han er litt mer sånn med meg, fordi det er meg han kjenner best i gjengen, de andre kjenner han egentlig bare gjennom meg. Jeg blir frustrert bare av tanken på denne fantastiske mannen, og jeg vil så gjerne ha ham, og innerst inne tror jeg han liker meg litt også. Men jeg lurer på om jeg egentlig tør å gjøre noe med det, for jeg har driti meg ut så mange ganger på lignende ting før, og jeg ser for meg at det ville blitt en del mer ubehagelig når det er snakk om en man faktisk kjenner godt og er en god venn med.... Greit å få dette ned, og jeg lurer på om det kan virke som jeg har en aldri så liten sjangs ut i fra det jeg har fortalt? Og om det finns noen måte å flørte litt diskret på uten å avsløre for mye, men kanskje bare vekke litt (mer) interesse? Håper på noen bra svar her
Gjest salma Skrevet 18. oktober 2009 #2 Skrevet 18. oktober 2009 Sånn var min mann og jeg også en god stund før vi ble sammen. Hang sammen som erteris. Alle andre skjønte det før oss. Det måtte ei skikkelig fyll til før noen av oss turte å gjøre noe med det Be ham på en bedre middag, gi ham vin og se hva som skjer? Sier ikke at en fyllekule er svaret for din del, men det skader vel ikke å sette en stemning?
Gjest TS<3 Skrevet 18. oktober 2009 #3 Skrevet 18. oktober 2009 Takk for svar ! Hehehe, den tanken har jeg tenkt noen ganger ja, bare det at jeg føler meg litt fjortis for tiden, så jeg tør liksom ikke å invitere han eller så har vi jo vært på fylla sammen mange ganger, dog ikke siden jeg ble singel, så man vet jo aldri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå