Gå til innhold

Det ble slutt pga for mye stress...

Anbefalte innlegg

Gjest taratino
Skrevet

Jah som tittelen sier så har vi vært kjærester i noen mnder, men det skjedde for mye og vi gjorde det slutt... men nå dater vi igjen, møtes av og til, drar på kino, lager mat sammen, ser film osv.

Men jeg er forvirra for vi hverken kysser eller har sex, men vi sover hos hverandre og ligger og holder rundt hverandre om natta...

Så nå vet jeg liksom ikke helt hva som skjer og jeg tør ikke spørre...

Hvordan finner jeg ut hva vi egentlig driver med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det der hørtes veldig fint ut. Helt herlig altså.

Ta det litt rolig nå, så dere får god tid til å finne ut av om det virkelig skal bli dere. Nærhet før sex, så kan dere heller ta det etterhvert. Viktig med kommunikasjon. Hvis det bekymrer deg det med sexen så spør litt forsiktig og se hva han sier. Eller prøv å kyss han litt på et ømt sted eller ta på han på en pirrende måte, legg hånda di på et sted f.eks og se hva han gjør. Ta det steg for steg.

Bare å ligge sånn og holde rundt hverandre er noe av det fineste jeg vet altså.

Skrevet

Kommunikasjon er en fin ting ;) Vet du selv hva du ønsker da? Kjærester eller gode venner? Ser ut til at dette kan utvikle seg til begge deler, og vennskap er et supert grunnlag for et forhold!

Om du vil ha sex så kan jo du hinte litt. Hvis dere sover sammen med klær kan du jo kanskje legge deg med kun en tynn hvit singlet uten bh og en enkel truse? Stryke ham i nakken, eller føre hånden hans tettere rundt deg. Forføre på en litt forsiktig måte ;) Om du vil avklare forholdet deres før sexen så må du nesten bare snakke med ham. Høre hva han tenker og si hva dine tanker er :) Virker som en veldig ok fyr, så dette finner dere nok ut av!

Gjest taratino
Skrevet

Takk for svar! :)

Jeg er jo hodestups forelska i fyren, så for meg er dette nesten litt tortur...føler meg så nært, men likevel så langt unna for å si det litt dramatisk :P

Vi sover som regel bare i undertøyet sammen... så vi er jo mer enn bare venner, men likevel.

Jeg har ingenting imot å ta det rolig, men jeg er redd det ikke er mulighet for utvikling fra hans side. Tør ikke vite, tør ikke kysse han... er livredd for å bli knust igjen.

Og jeg vil i hvertfall ikke mase... Men det hadde vært fint å vite hvor vi står :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...