Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 Noen som har noen ideer til hvordan jeg skal slutte å tenke på fortiden til mannen min? Han har ikke noe spesielt fæl fortid, men den plager meg fordi han har hatt (ganske mange) flere partnere enn meg og de fleste er ons. Jeg har aldri hatt ons i hele mitt liv. Det er bare så forferdelig at han har våknet opp med folk i sengen sin, sengen som jeg nå sover i! Det er så grusomt å tenke på! Og at han har hatt sånn "må ha deg nåå"- følelse med andre! Er dette sjalusi eller hva er dette? Hvordan slutte å tenke sånn og bare nyte han? Han vet ikke at jeg tenker sånn. Tips taes imot med stor takk!
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2009 #2 Skrevet 18. oktober 2009 Hmmmm, litt rart å lese dette da jeg i begynnelsen av vår forhold hadde de samme tankene. Jeg er eldre enn ham, men siden jeg har vert gift i maaaange år før jeg traff min nåværende sambo, så rakk han å ha ganske så mange flere partnere enn meg. Mens jeg har hatt flere lengre forhold, så har han altså hatt (for meg) veldig mange ons. Jeg er ikke en person som kunne hatt ons, så da blir det liksom enda verre å tenke på. Heldigvis så tenkte jeg mindre og mindre på dette ettersom tiden gikk, og jeg ble mer og mer trygg på vårt forhold. For meg var dette måten å bli kvitt tankene på. Håper at det kan hjelpe for deg også Lykke til
Gjest brutal_mann Skrevet 18. oktober 2009 #3 Skrevet 18. oktober 2009 Sånn er livet, du kunne ha pult mer men gadd ikke. Lev med det.
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2009 #4 Skrevet 18. oktober 2009 Nok ett eksempel på at det IKKE er så lurt å snakke om tidligere partnere. Tenk hvor lykkelig du hadde vært uvitende...
Gjest Purple Haze Skrevet 18. oktober 2009 #5 Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Vi damene vil veldig gjerne føle oss som den eneste ene for mannen vi er glad i, og derfor lar vi oss plage med slike tanker som du har, TS. Mitt råd er å fokusere på det flotte du har med han, og ikke tenke på det som har vært. Du kan ikke endre fortiden, men du kan gjøre noe med det som er her og nå. Og det er deg han er sammen med nå. ( Brutal: har du hatt en shitty helg eller? Mange sutrete innlegg fra deg i dag ) Endret 18. oktober 2009 av Purple Haze
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå