Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 har prøvd kjole på miranda, men skal kikke på agape, ved breiavannet og på bryne før jeg bestemmer meg. er travel med studier og jobb utenom, så det blir kjolekikking litt innimellom på dagene. regner med at det fort kan ta litt tid. skal gifte meg 19 juni 2010. når bør jeg SENEST bestemme meg for kjole? hvor langt tid tar levering og eventuell justering? hører at det kan ta opp mot 6 mnd å få kjolen helt klar!? varierer dette fra butikk til butikk?? noen erfariner fra butikkene jeg nevnte? takk for alle svar
LindaM Skrevet 19. oktober 2009 #2 Skrevet 19. oktober 2009 Jeg har ingen erfaring med butikken du nevner, men min kjole var det 6 mnd leveringstid på. Det er en "Maggie Sottero" kjole. Jeg gifter meg 5.juni, og får kjolen i mars/april en gang. Tror det varierer i forhold til kjolemerkene. Det vanligste er vel rundt 4 mnd tror jeg. Hvis du er en 36/38 i størrelse, så kan det hende butikken også har den på lager. Min erfaring er at de har mange kjoler inne i den størrelsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå