Gå til innhold

Er du en "klemmer"?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tja...er vel en klemmer. Klemmer foreldre, besteforeldre, gode venner og selvfølgelig Tigergutt. Har noen gode venninner jeg ikke klemmer da DE ikke er klemmere og det er helt greit det. Er ikke så rask med å klemme bekjente, men synes alltid det er hyggelig om andre tar initiativ til en klem :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, øsj. Hater klemmer. Absolutt ingen klemme-person. Og det har endelig enkelte folk fått dyttet langt inn i hodeskallen! Og leiing og slikt, verste jeg vet. Huff. Mulig jeg er en kald person der.

Nei, jeg tåler det ikke, hater at folk kommer "innpå" meg for klemming og drit og møkk.

Sånn, da fikk jeg slengt ut dagens klaging. :blunke:

Skrevet

Jeg er vel en klemmer ja. Men er i perioder liksom. Ikke alltid jeg føler for å gi andre en klem.. Spørs om det er naturlig. Men hyggelig og få klemmer da :) Det har jeg aldri noe i mot. Men tror det er jeg som er den som gir mest klemmer av de i familien min.. Som må ta iniativ til det. Ellers er jeg en veldig kosete person da..

Skrevet

Jeg er ikke en klemmer:( ..........er redd for å gjøre det "feil" .... og er for sjenert til å ta initiativet ..når jeg FÅR klemmer er det ok ...

Det er godt å få klemmer ....alle trenger litt nærhet ......men jeg er ikke flink å gjøre det .....og er ikke vant med det ....

Mamma dreiv ikke og klemte på oss ....vi fikk klem når vi skulle sove husker jeg .....kanskje det er derfor?? :(

Jeg tror at folks private eller intime soner har litt å si også ....noen har så små soner rundt seg at de omtrent invaderer en ....presser seg på og skal snakke og så føler en for å RYGGE unna !!!!! juff ..jeg kan ikke fordra å bli invadert ...liker litt avstand til de jeg snakker med .......

men å ligge tett sammen med min kjære i sengen er ok ...og å klemme og stryke på og kose med han ........det er bare deilig det :D *drømme*

Skrevet

Jeg er delvis en klemmer. Klemmer ungene mine, barnebarna mine, søskene mine,foreldrene mine og noen få gode venninner. Har større problemer med å klemme mindre " nære" mennesker. Kan heller være mere av den "ta-på"-typen. :-? Er nok også veldig redd for å støte noen ved å ta på de. Ei jeg kjenner syns at det å bli tatt på er det mest ekle hun vet om. Hun nesten rygger unna hvis noen tar på henne.

Gjest Coolaid
Skrevet

Liker veldig godt å få klemmer fra gode venner. Er veldig usikker når det gjelder klemming blandt koleger, selv om de er virkelig nære og man har et veldig godt forhold til dem. Tror vi har noen stengsler når det gjelder arbeidslivet for da skal vi være så veldig korekte?....

Skrevet

Jeg klemmer når vi møtes og skilles, men jeg skiller litt mellom hvilke venninner som er klemme-jenter og hvilke som ikke er det. Ser det alltid litt an.

Klemming er nå noe av det beste som fins da!

Suz :wink:

Gjest GreenSky
Skrevet

Tja, det kommer vel litt ann på... Jo, jeg er vel en klemmer. Kommer fra en anti-klemme familie faktisk :( så det tok en stundt før det føltes naturlig for meg å klemme folk! Men nå gjør jeg det! :D

Skrevet

Jeg er en klemmer.

Venner, bekjente jeg liker, familie og kjæreste MÅ jeg klemme når jeg møter og sier hei, det er en del av en "jeg er glad for å se deg-hilsen".

Det samme når jeg forlater venner, bekjente jeg liker, familie og kjæreste, MÅ ha klem da også, ellers mangler liksom noe når vedkommende er vekk. Blir ikke skikkelig avskjed uten, selv om det bare er noen jeg har vært på kafe med eller gjort annet kortvarig sammen med.

Høflighetsklemmer også, familie til venner og kjæreste f.eks. Synes det er greit, det er litt å gi av meg selv på en måte, og får folk gjerne til å føle en litt mer "nærhet" til meg en dersom det bare hadde vært en håndhilsen og ett hei.

Har ett par kollegaer også som kommer inn å gir meg en god klem en gang i blandt, og det er bare koselig. Det er bare fordi de bryr seg om meg og det er jo bare koselig.

Ikke alle jeg liker like godt å få klem av, men siden jeg er en klemmer, så blir det veldig tydelig "deg liker jeg ikke" dersom jeg klemmer en mens jeg bare tar i hånden til neste.

Ang dette med barndommen... jeg har faktisk en teori om at man også klemmemessig blir påvirket av familie og hva man blir vant med i oppveksten, tror ikke det er så rart jeg. Vi skaper jo mange av våre inntrykk og vaner fra vi var små av. Har vi en familie som gir masse gode klemmer med følelser i, så vil man vel se det som det naturlige selv også? (sier ikke alle, men for mange) Og dersom man kommer fra en familie som ikke klemmer, så vil man kanskje ikke føle det som naturlig selv heller? Jeg tror det er noe i det jeg altså! (ser jo bare på barn fra familier der det er vold, altså motsatsen, de opplever gjerne at vold er en del av den naturlige verden, og tror lett at det er slik det skal være.)

Skrevet
Ang dette med barndommen... jeg har faktisk en teori om at man også klemmemessig blir påvirket av familie og hva man blir vant med i oppveksten' date=' tror ikke det er så rart jeg. Vi skaper jo mange av våre inntrykk og vaner fra vi var små av. Har vi en familie som gir masse gode klemmer med følelser i, så vil man vel se det som det naturlige selv også? (sier ikke alle, men for mange) Og dersom man kommer fra en familie som ikke klemmer, så vil man kanskje ikke føle det som naturlig selv heller? Jeg tror det er noe i det jeg altså! (ser jo bare på barn fra familier der det er vold, altså motsatsen, de opplever gjerne at vold er en del av den naturlige verden, og tror lett at det er slik det skal være.)[/quote']

:Nikke:

Trur for min del du er inne på noe der ja .....

Skal passe på å klemme mine egne barn masse når den tid kommer så DE lærer at klemmer og nærhet er naturlig ......

Skrevet

Neeeei... jeg er ikke spesielt klemmete. Jeg klemmer selvsagt når jeg møter gode venner jeg ikke har sett på en lang stund og ved spesielle anledninger som bursdager og slikt. Ellers blir det lite klemming.

Skrevet

Jeg klemmer noen venner når jeg treffer dem/tar avskjed, men ikke alle. Det kommer litt an på liksom.... :) Men jeg klemmer ikke mamma, pappa, mormor, morfar eller min svigerfamilie. Det hadde bare virket rart hvis jeg gjorde det. Klemmer min datter, men sjelden min mann.

Så jeg er vel litt klemmete, men ikke så masse. Klemmer når det føles naturlig for meg, ikke ellers.

Skrevet

Nei, jeg er vel egentlig ikke noen klemmer.

Jeg kan godt ta på folk hvis jeg blir veldig engasjert i en diskusjon f.eks. Men jeg er ikke en sånn som går rundt og klemmer på folk. Sønnen min klemmer jeg derimot mye på! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...