lillesol20 Skrevet 16. august 2003 #1 Skrevet 16. august 2003 Jeg har merket at det ikke er alle som responderer like bra på mine spontane klemmer. Liker du å få en klem, sånn helt uten videre, av en venninne? Hva med når man møtes/skilles? Bør jeg begynne å spørre først, "kan jeg gi deg en klem?" Synes det virker så dumt. Jeg liker det spontane... Men vil jo ikke invadere folks intimgrenser heller. Vanskelig, dette!
Gjest Malena Skrevet 16. august 2003 #2 Skrevet 16. august 2003 Nei, jeg er definitivt ikke noe klemme-menneske. Jeg klemmer barna mine og klemte mannen min ... men klemmer ikke venninner i hytt og vær. Selvsagt tar jeg imot klemmer jeg får - bl.a. fra en søster og fra en venninne som er av utenlandsk opprinnelse .. Men jeg tar sjeldent initiativet selv ...
LilleBille Skrevet 16. august 2003 #3 Skrevet 16. august 2003 I min krets klemmer vi stort sett alltid når vi møtes. Synes det er koselig jeg. Liker derimot ikke at "fremmede" ... folk som jeg vare såvidt har møtt skal klemme og kysse på kinn osv...
*Lillian* Skrevet 16. august 2003 #4 Skrevet 16. august 2003 Jepp, jeg er en klemmer Men jeg ser an personene først, men jeg gir venner en klem når vi møtes og når vi skilles, gjerne kyss på kinnet også. Den aller nærmeste venninnen min og jeg gir også hverandre et kyss på munnen vi :blunke: Lillian
Gjest Adina Madeleine Skrevet 16. august 2003 #5 Skrevet 16. august 2003 Å ja! Jeg er definitivt en klemmer. Alle i min familie og omgangskrets klemmer, og noen ganger kysses det på et eller begge kinn. For oss er det et must å klemme. Hvis man ikke gjør det, så er det liksom ikke det samme. Men jeg vet at det er mange som ikke liker klemming, så jeg har antennene ute når jeg blir kjent med nye folk. Man trenger ikke å påtvinge folk noe de er ukomfortable med, selv om det er litt synd... Adina M.
Silfen Skrevet 16. august 2003 #6 Skrevet 16. august 2003 Jeg klemmer de jeg er glad i. Altså; bekjente kan bare prøve seg. Og sånn fjortisklemming, kosing og holding i hånda er noe av det teiteste jeg vet.
Gjest Poirot Skrevet 16. august 2003 #8 Skrevet 16. august 2003 Nei, klemmer sjelden, men masse på samboer. Klemmer mamma og pappa, og 2 gode venninder. Ellers lite. Synes det blir for intimt. Har klemt broren min 2 ganger i livet!
Gjest Paff Skrevet 16. august 2003 #9 Skrevet 16. august 2003 Ja, jeg er en klemmer!!! Vennene mine/våre og jeg klemmer alltid når vi møtes/tar avskjed. Og med mine nærmeste er det mange spontane klemmer. Når jeg møter nye hyggelige folk syns jeg det bare er veldig kos at de gir meg en klem - selv om vi ikke er kjente. *GIR EN KLEM TIL ALLE I KG!*
Gjest Anonymous Skrevet 16. august 2003 #11 Skrevet 16. august 2003 Jeg er også en klemmer. I min familie, både på mammas og pappas side, blir det alltid utgitt lange og gode klemmer både når vi ses og når vi drar og for meg er det helt naturlig. Når jeg ser venninner, gir jeg gjerne en klem når jeg sier hadet. I samboeren sin familie er det aldri noen som gir hverandre en klem. ( Jeg har faktisk aldri sett noen i slekta gi hverandre en klem :o ) men hver gang jeg ser min samboer sine besteforeldre gir jeg de en klem, og det virker faktisk som de setter pris på det..
Gjest Hilde K S Skrevet 16. august 2003 #12 Skrevet 16. august 2003 Når jeg takker for presanger, noen kommer eller går og sånne ting - da klemmer jeg. Men ellers tror jeg at intimsonen min er nært meg selv eller hvordan det skal forklares. Sånn ; klemmer ikke i hytt og dyne. Kun på mann og barn. Kose mye mye mye mye med de !
lillesol20 Skrevet 16. august 2003 Forfatter #13 Skrevet 16. august 2003 Men hvordan har det seg at fok har ulike intimsoner? Har det noe med barndommen å gjøre? (Det er så pop å skylde på barndommen for alt, så jeg tenkte jeg skulle prøve) Er det sånn at hvis man blir klemmet lite på når man er barn, så liker man det mindre som voksen? Eller?
Gjest Poirot Skrevet 16. august 2003 #14 Skrevet 16. august 2003 Jeg var et barn som vred meg unna når mine foreldre prøvde å gi meg kos. Nå som jeg er voksen setter jeg mer pris på det.
Gjest Paff Skrevet 16. august 2003 #15 Skrevet 16. august 2003 *dytter puff langt bort* Beklager, Starfish, skal ikke gjenta seg. (Men vent til jeg møter deg på gata i Bergen!! Puff the :evil: gir Starfish en superklem!)
birgitte242 Skrevet 16. august 2003 #16 Skrevet 16. august 2003 Jeg er definitivt ingen klemmer, men når noen tar initiativet til en klem er det stort sett greit! Klemmer selvfølgelig familien min masse, men å klemme venninner i tide og utide faller meg ikke naturlig. Når noen har det vondt og er lei seg derimot, klemmer jeg gjerne.
Tusenfryd Skrevet 16. august 2003 #17 Skrevet 16. august 2003 Jeg er en klemmer - noen ganger av venner jeg har kjent i årevis og er nær, andre ganger med mennesker jeg nettopp har blitt kjent med som jeg "klikker"med med en gang. Som regel er dette gjensidig og hyggelig. Blir noen ganger klemt at folk jeg ikke føler for å klemme, det er direkte ubehagelig. Skulle ønske folk hadde litt bedre antenner noen ganger. Litt samme med bekjente som sender "I love you" mail og "du er den vakreste personen jeg kjenner" og "livet ville ikke vært det samme uten deg" og sånn på mail. Klamt!
Gjest care Skrevet 16. august 2003 #18 Skrevet 16. august 2003 Jeg liker clemmer. clem fra care :blunke:
Gjest dr. ian Skrevet 16. august 2003 #19 Skrevet 16. august 2003 Jeg klemmer, ja! Hardt! *knekke antennene til TF* dorian
Ruby Skrevet 16. august 2003 #20 Skrevet 16. august 2003 Det er koselig med klemmer, men det må jo sees litt an da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå