Gå til innhold

Jeg er 35, han 47..

Gjest GjesteGuri

Anbefalte innlegg

Gjest GjesteGuri

Jeg har da altså gått hen og forelsket meg i en kar på 47.. trodde han var 42-43 så fikk litt hakeslepp når jeg fikk vite hvor gammel han egentlig er.

Det positive med det er at han har voksne barn. Jeg har slev en sønn på 16 og ønsker ikke flere barn.

Noen med erfaring mes så pass stor aldersforskjell?? Eller er det kanskje ikke så ille??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ingen problemer

nei overhodet ikke, skjønner ikke at det spiller noen rolle om han er 43 eller 47, han er da uansett voksen og det er du og :)

Det er ikke aldersforskjell av denne typen folk skuler på, det er hvis dama er yngre enn mannen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ok når ingen av dere vil ha barn. Dere må snakke litt om hvordan dere ser for dere de neste 20 årene. Han går jo snart inn i en livsfase hvor mange menn vil roe ned, mens du kanskje ser for deg mye mer aktivitet. Og så er det jo det åpenbare med at hvis dere blir et livslangt par, er 12 års aldersforskjell i tillegg til at kvinner lever i snitt en del år mer enn menn, noe som har noe å si i den andre enden av livet, i forhold til helse og når første faller fra. Men forskjellen der dere står nå skulle ikke bety så mye. Antagelig kommer dere til å ha flere venner på hver deres kant, men det er jo greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge begge er lovlige finnes det ingen for stor aldersforskell. Det er helt individuelt fra forhold til forhold hva som funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GjesteGuri

Tusen takk for svar:-))

Jeg har tenkt spesiellt på dette med når vi blir enda eldre...men det er jo heldigvis lenge til!

Godt å høre at ingen her har reagert på aldersforskjellen..Ja da gjenstår det bare å se om det blir noe av:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest David John jr.

Jeg har da altså gått hen og forelsket meg i en kar på 47.. trodde han var 42-43 så fikk litt hakeslepp når jeg fikk vite hvor gammel han egentlig er.

Det positive med det er at han har voksne barn. Jeg har slev en sønn på 16 og ønsker ikke flere barn.

Noen med erfaring mes så pass stor aldersforskjell?? Eller er det kanskje ikke så ille??

[/quote

Når han er 47 er du .......59.... så trenger spørsmålet ytterlige kommentarer egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hodet sier ja, hjertet sier nei.

Noen har levd lykkelig med større aldersforsjell.

Du kommer til det punktet i livet når du vil oppdage at det faktisk er en generasjon mellom dere.

Svartmaler ikke situasjonen men vil bare frem med realiteten.

Ønsker uansett lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ble det stor aldersforskjell? Pluss minus ti år er virkelig ikke noe.

Hvem vet hva framtida bringer, skjønner ikke vitsen med å se mørkt på den.

Selvagt, problemer er hva vi lager det til selv. Syns du det er mye, da er det for mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...