Dyveka Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 skal kjøpe meg ny kamera men vet ikke hvilken. Ønsker en mellomting mellom en liten digitalkamera og speilrefleks.. tror jeg.Den må ikke være for stor og klumpete å ta med seg på tur. Har sett litt på canon G11 men vet ikke helt. Har dere noen forslag?
Gjest padawan Skrevet 18. oktober 2009 #2 Skrevet 18. oktober 2009 jeg har G9 og er strålende fornøyd med det kameraet. det er mange proffer som har kameraer i G-serien som backupkameraer i tilleg til sine speilreflekskameraer. på dette kameraet har Canon satt inn en større brikke samtidig som de har nedjustert til 10 megapixler i forhold til tidligere modeller. dette føerer til bedre bilder. G11 er veldig solid bygget (huset er av metall i motsettning til svært mange andre kompaktkameraer som er i plastikk) i tilleg til at du raskt kan endre på endel instillinger.
Zzyzx Skrevet 19. oktober 2009 #3 Skrevet 19. oktober 2009 Cenon powershot s90 er også et greit alternativ, selv om G11 er bedre bygget. Jeg tror de sikter seg inn mot noenlunde samme marked, men det er litt forskjeller på dem likevel. Her er en sniktitt: http://www.akam.no/artikler/canon_powershot_s90/72066
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå