Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 Mange gutter som bruker ordet "fin rompe", men hva legges egentlig i dette, hva menes med en fin rompe? Selv er jeg ikke så stor, er slank, men har litt stor rompe i forhold til resten av kroppen. Og uansett hvor mye og hva jeg trener så blir den aldri en fast sprett rumpe, den forblir alltid myk, er det en fin rompe? tenkte denne gjorde seg her
Gjest hmjenta Skrevet 18. oktober 2009 #2 Skrevet 18. oktober 2009 jeg har skjønt det sånn at gutter liker en rompe der rompeballene er godt delt, og bonus hvis den er stram.. hvis du skjønner jeg skulle nesten tegnet det opp for å vise deg det ^^
Gjest Mann 37 Skrevet 19. oktober 2009 #3 Skrevet 19. oktober 2009 Vanskelig å beskrive det. Noen er fine i formen og andre ikke så fine. Hvis den henger og slasker er den selvsagt ikke fin, men den må ikke være stram for å være fin!! Det er feminint og deilig at den er myk.....sånn som jentekropper skal være. Damer har litt mer fettlager enn menn og det er mykt og deilig. En hard sprettrompe er mer mannerompe liksom.
leirbål Skrevet 19. oktober 2009 #4 Skrevet 19. oktober 2009 Det svaret er enkelt. Alle sin. Noen liker den liten og fast. Liten og myk, stor og fast, stor og myk osv. Det kommer helt ann på hvem du spør. Det er så forskjellig hva folk foretrekker.
Gjest jon Skrevet 19. oktober 2009 #5 Skrevet 19. oktober 2009 Det svaret er enkelt. Alle sin. Noen liker den liten og fast. Liten og myk, stor og fast, stor og myk osv. Det kommer helt ann på hvem du spør. Det er så forskjellig hva folk foretrekker. Jenny Skavland har super fin rompe.
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2009 #6 Skrevet 19. oktober 2009 Hei! Det staves ikke "rompe", men "rumpe".
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2009 #7 Skrevet 19. oktober 2009 Hei! Det staves ikke "rompe", men "rumpe". skjønner, artig hvordan en blir påvirket, ser at alle som har brukt det ordet i tråden her har skrevet det feil også...
Gjest Blubberella Skrevet 19. oktober 2009 #8 Skrevet 19. oktober 2009 Jeg har en sånn stor og flat rumpe som neppe anses som "fin rumpe" av menn flest, men kjæresten min elsker rumpa mi. Faktisk var det den han la merke til først med meg... :rødme: Smaken er som baken, vettu
Phaedra Skrevet 21. oktober 2009 #9 Skrevet 21. oktober 2009 Tråden er ryddet iht KGs regler. Phaedra, mod
Gjest nobilian Skrevet 21. oktober 2009 #10 Skrevet 21. oktober 2009 Mange gutter som bruker ordet "fin rompe", men hva legges egentlig i dette, hva menes med en fin rompe? *** Ei fin rumpe er ei som gir godt grep når man står der bak og peser. Jepp.
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #11 Skrevet 21. oktober 2009 Er ikke det en rumpe som Jennifer Lopez´ som regnes for fin?
Anaconda Skrevet 21. oktober 2009 #12 Skrevet 21. oktober 2009 haha...ikke for å være negativ, men hvor mange "slike" tråder har man ikke.. "Er jeg pen?" "Er jeg stygg?" "Hva er en fin nese?" etc... i tillegg til at problemstillingen i seg selv er svært individuelt er det jo vanskelig å forklare en fin rumpe med ord. Smaken er som baken !!
Anaconda Skrevet 21. oktober 2009 #14 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg har fin rumpe Ja, det har du Litt lettere å ta en vurdering på det når man får det visuelt!
Anaconda Skrevet 21. oktober 2009 #15 Skrevet 21. oktober 2009 *** Ei fin rumpe er ei som gir godt grep når man står der bak og peser. Jepp.
Gjest Purple Haze Skrevet 21. oktober 2009 #16 Skrevet 21. oktober 2009 Merkelig greie det der. Jeg har ikke fin rumpe (helt sant), men kjæresten min digger den. Hvem av oss er det som feilbedømmer her tro?
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2009 #17 Skrevet 22. oktober 2009 Jeg har fått høre av mange at jeg har fin rumpe. Rumpa er den kroppsdelen jeg først får kompliment for. Jeg har typisk sprettrumpe som også er smal, men stor i forhold til en slank kropp. Men at gutter så lett legger merke til rumpa mi har nok med at jeg har små pupper, og da vandrer øynene til gutta til rumpa.
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 22. oktober 2009 #18 Skrevet 22. oktober 2009 Temaet er egentlig uaktuellt i Norge hvor de aller fleste kvinner ikke har noen fin rumpe. Norske jenter har som regel enten flate rumper, hengerumper, for liten rumpe, for lite formfull rumpe eller stor og lite stram rumpe. Eks: http://media1.break.com/dnet/media/2008/8/...perfect-ass.jpg http://farm1.static.flickr.com/40/117437979_ae5ea3eb1a.jpg Sjelden man ser slikt i Norge :-(
Gjest mann20 Skrevet 22. oktober 2009 #19 Skrevet 22. oktober 2009 Temaet er egentlig uaktuellt i Norge hvor de aller fleste kvinner ikke har noen fin rumpe. Norske jenter har som regel enten flate rumper, hengerumper, for liten rumpe, for lite formfull rumpe eller stor og lite stram rumpe. Eks: http://media1.break.com/dnet/media/2008/8/...perfect-ass.jpg http://farm1.static.flickr.com/40/117437979_ae5ea3eb1a.jpg Sjelden man ser slikt i Norge :-( De rumpene der syns jeg så altfor stramme/harde og runde ut. Så ikke særlig digg ut å kose med dem. :gjeiper: Rumper skal være litt myke og gode. Jeg syns norske damer har fine rumper jeg
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2009 #20 Skrevet 23. oktober 2009 Merkelig greie det der. Jeg har ikke fin rumpe (helt sant), men kjæresten min digger den. Hvem av oss er det som feilbedømmer her tro? Mest sansynlig du! Damer liker som oftest ikke sin egen kropp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå