Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil så gjerne høre flotte julesanger. Synes stemningen i kirker når det synges julesanger er så flott, så derfor jeg spør etter kirker, ikke bare en vanlig julekonsert. Får en høytidsstemning over meg når jeg sitter å hører på kor, guttekor og lignende :rødme: Liker spesielt sånne guttekor, noe ala Nidarosdomes Guttekor for eksempel.

Er her kirker i Bergen hvor jeg kan gå på slike konserter? Har dere noen konkrete tips? Hadde vært supert! :)

Alle tror vel jeg er hyperreligiøs nå da :fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Tutta_*
Skrevet
Vil så gjerne høre flotte julesanger. Synes stemningen i kirker når det synges julesanger er så flott, så derfor jeg spør etter kirker, ikke bare en vanlig julekonsert. Får en høytidsstemning over meg når jeg sitter å hører på kor, guttekor og lignende :rødme: Liker spesielt sånne guttekor, noe ala Nidarosdomes Guttekor for eksempel.

Er her kirker i Bergen hvor jeg kan gå på slike konserter? Har dere noen konkrete tips? Hadde vært supert! :)

Alle tror vel jeg er hyperreligiøs nå da :fnise:

Jeg og noen venninner var på julekonsert med Arve Tellefsen og Nidarosdomens guttekor rundt den 14. desember ifjor.. Riktignok var dette i Oslo, men jeg fpreslår at du søker på Billettservice, der har nemlig vi funnet alle "våre" julekonserter de siste årene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...