Gjest Miam Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 Vil så gjerne høre flotte julesanger. Synes stemningen i kirker når det synges julesanger er så flott, så derfor jeg spør etter kirker, ikke bare en vanlig julekonsert. Får en høytidsstemning over meg når jeg sitter å hører på kor, guttekor og lignende :rødme: Liker spesielt sånne guttekor, noe ala Nidarosdomes Guttekor for eksempel. Er her kirker i Bergen hvor jeg kan gå på slike konserter? Har dere noen konkrete tips? Hadde vært supert! Alle tror vel jeg er hyperreligiøs nå da
Gjest Gjest_Tutta_* Skrevet 24. oktober 2009 #2 Skrevet 24. oktober 2009 Vil så gjerne høre flotte julesanger. Synes stemningen i kirker når det synges julesanger er så flott, så derfor jeg spør etter kirker, ikke bare en vanlig julekonsert. Får en høytidsstemning over meg når jeg sitter å hører på kor, guttekor og lignende :rødme: Liker spesielt sånne guttekor, noe ala Nidarosdomes Guttekor for eksempel. Er her kirker i Bergen hvor jeg kan gå på slike konserter? Har dere noen konkrete tips? Hadde vært supert! Alle tror vel jeg er hyperreligiøs nå da Jeg og noen venninner var på julekonsert med Arve Tellefsen og Nidarosdomens guttekor rundt den 14. desember ifjor.. Riktignok var dette i Oslo, men jeg fpreslår at du søker på Billettservice, der har nemlig vi funnet alle "våre" julekonserter de siste årene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå