Gå til innhold

Hva trener du?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke pålogget akkurat nå

Og greide du å holde stimen over sommerferien?

Jeg går på treningsstudio 3-5 ganger pr uke. Har gjort dette jevnt i snart ett år. Eneste unntak er siste 3 uker somhar vært ferie uten tilgang på studio.

Når været har tillatt det har jeg tatt meg en liten fjelltur i helgene (ca 3 -4 timer).

Ellers har jeg gått tur 2 - 3 ganger pr uke (varighet av 1 -2 timer).

Og så sykler jeg der jeg kan unnvære bilen.

GLEDER meg faktisk til å begynne på studio igjen på mandag! (Dette kommer fra enn ex. storrøykende-sofagris for ett år siden.)

Hvordan holder andre seg her inne i form, mon tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har stort sett trent 3 ganger i uka i studio siden jul. Men har hatt ferie nå i to uker og har omtrent ikke letta på raua.

Lit for lite flink til å komme meg ut på tur selv om det er det beste som finnes !! Enten på sykkel eller på beina. SKal en liten fjelltur i beg. av sep.

Skal begynne å rene igjen neste uke - da minst 3 ganger i uka. SKal bli flinkere til å gå turer også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder meg i form...eller det vil si at jeg prøver å holde meg i form :roll: , med joggeturer 3-5 ganger i uka. Har sklidd litt ut i det siste dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en god plan om å sette igang med trene vekter igjen... og når jeg gjør det trener jeg 3 ganger i uken samt jeg prøver få litt variasjon ved og være med på gruppetreninger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Candyfloss

Trener jo på yndlingstimene på F&S to ganger i uken. I tillegg går jeg på turning tre ganger i uken. Så prøver jeg å svømme en gang hver andre måned selv om det har blitt lite av det i det siste. Har ikke vært flink i sommer - ikke fordi jeg ikke har orket, men fordi jeg har hatt besøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg trener Callanetics og med Kari Jaquesson (trimvideoer). Av den enkle grunn at jeg ikke har råd til treningsstudio, og jeg er alenemor, så da er det greit å trene hjemme. Så går jeg turer med barnevogna i alle de tyngste bakkene her i området (og det er mange), så jeg får god trim jeg. :) Tar omveier til butikken og sånne småting. Begynte for fullt for bare en uke siden, og kjenner allerede at buksa sitter litt løsere. Er ikke overvektig, men noen kilo vil jeg gjerne ha bort... Sunn mat, og trening, det er tingen! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målet mitt er å trene fire ganger i uka, to kondisjonstimer og to timer med utholdende styrketrening; klarte det fin-fint sommer, fordi vi var hjemme. Når jeg nå har begynt i jobb etter ferien, ser jeg at det fort bare blir tre ganger i uka, men det er OK det også.

Ellers går jeg tur med hunden, og sykler på jobb de gangene det passer.

Begynte å trene mer bevisst etter jul, og synes det er deilig å føle seg i bedre form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...