Gjest gjestefia Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 Jeg elsker analsex, men har ikke hatt det mer enn 3 ganger på 1 år for er så redd for å ødelegge den normale "prosessen" der nede. men, er mye analsex farlig?
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2009 #2 Skrevet 18. oktober 2009 Jeg elsker analsex, men har ikke hatt det mer enn 3 ganger på 1 år for er så redd for å ødelegge den normale "prosessen" der nede. men, er mye analsex farlig? tja, kanskje det. Analåpningen har muskler, kanskje disse kan bli slappere, og du kan få problemer med de viljestyrte musklene. Og så er jo den åpningen laget for at ting skal komme ut, ikke inn.
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2009 #3 Skrevet 18. oktober 2009 men, er mye analsex farlig? Nei! Hold på så mye du har lyst.
ungjente90 Skrevet 18. oktober 2009 #5 Skrevet 18. oktober 2009 skulle ikke tro at det gjør noe å ha seg ofte i rompa. Så lenge det ikke gjør vondt, er det ikke farlig har jeg hørt
Rimmern Skrevet 18. oktober 2009 #6 Skrevet 18. oktober 2009 Det er ikke umulig at det kan være mindre bra hvis du gjør det veldig ofte, iom. at musklene da ikke får så mye tid til å "normalisere" seg på. Men 3 ganger på ett år er uten tvil LANGT innenfor dette. Du kan garantert ha analsex en gang i uken uten å komme i nærheten av noen fare for å skade musklene. HVIS du gjør det på riktig måte, selvsagt, men nok oppvarming o.s.v.
Gjest A. Caron Skrevet 18. oktober 2009 #7 Skrevet 18. oktober 2009 tja, kanskje det. Analåpningen har muskler, kanskje disse kan bli slappere, og du kan få problemer med de viljestyrte musklene. Og så er jo den åpningen laget for at ting skal komme ut, ikke inn. Hmm, hva tilsier at akkurat de musklene skulle bli det motsatte av alle andre muskler som blir brukt/trent? Det er nå en kjent sak at muskler som brukes, blir både sterkere, smidigere og mer kontrollerbare, jo mer de brukes. Så TS, det er ingen fare forbundet med å ha hyppig analsex. Bare pass på at du er avslappet, kåt og klar, og sørg for at partneren tar hensyn om det skulle oppstå smerter. Ikke la ham kjøre på om det gjør vondt, det er det eneste forbeholdet med denne type sex...
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2009 #8 Skrevet 18. oktober 2009 Hmm, hva tilsier at akkurat de musklene skulle bli det motsatte av alle andre muskler som blir brukt/trent? Det er nå en kjent sak at muskler som brukes, blir både sterkere, smidigere og mer kontrollerbare, jo mer de brukes. Så TS, det er ingen fare forbundet med å ha hyppig analsex. Bare pass på at du er avslappet, kåt og klar, og sørg for at partneren tar hensyn om det skulle oppstå smerter. Ikke la ham kjøre på om det gjør vondt, det er det eneste forbeholdet med denne type sex... Fordi dette er andre muskler og har andre kvaliteter. Dette er muskler som skal trekke seg sammen rundt åpningen, og jo mer man tøyer de, jo slappere skulle man da tro at de ble. Og husk nå på at i dette området er det ikke-viljestyrte muskler. Du har ikke kontroll på disse. Og ødelegger man de andre, så driter man rett og slett på seg, og det skjer hele tiden.
Gjest A. Caron Skrevet 18. oktober 2009 #9 Skrevet 18. oktober 2009 Fordi dette er andre muskler og har andre kvaliteter. Dette er muskler som skal trekke seg sammen rundt åpningen, og jo mer man tøyer de, jo slappere skulle man da tro at de ble. Og husk nå på at i dette området er det ikke-viljestyrte muskler. Du har ikke kontroll på disse. Og ødelegger man de andre, så driter man rett og slett på seg, og det skjer hele tiden. De fleste muskler trekker seg sammen under bruk (belastning), og her er det dessuten ikke snakk om "jo mer man tøyer de", med mindre man stadig trøkker inn større og større objekter der bak. Jeg vil i stor grad hevde at musklene i rektum er viljestyrte. Derimot er muskler som i f.eks. hjerte, magesekk, tarmer etc ikke viljestyrte. Man kan da godt kontrollere både "å holde igjen" om man vil drite, og også "ta i" når dette gjøres, så at man ikke har kontroll på disse musklene synes jeg høres noe feilaktig ut. Men naturligvis gjelder det ved analsex som alle former for muskelbelastninger å ikke overdrive. Overtrener man innenfor styrketrening, kan det jo også få følger. Men dette sier jo som regel kroppen ifra om i god tid før det er fare på ferde, så det gjelder vel bare å lære å kjenne sine egne begrensninger.
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2009 #10 Skrevet 18. oktober 2009 De fleste muskler trekker seg sammen under bruk (belastning), og her er det dessuten ikke snakk om "jo mer man tøyer de", med mindre man stadig trøkker inn større og større objekter der bak. Jeg vil i stor grad hevde at musklene i rektum er viljestyrte. Derimot er muskler som i f.eks. hjerte, magesekk, tarmer etc ikke viljestyrte. Man kan da godt kontrollere både "å holde igjen" om man vil drite, og også "ta i" når dette gjøres, så at man ikke har kontroll på disse musklene synes jeg høres noe feilaktig ut. Men naturligvis gjelder det ved analsex som alle former for muskelbelastninger å ikke overdrive. Overtrener man innenfor styrketrening, kan det jo også få følger. Men dette sier jo som regel kroppen ifra om i god tid før det er fare på ferde, så det gjelder vel bare å lære å kjenne sine egne begrensninger. De indre lukke muskelen er ikke-viljestyrt, dvs. vi kan ikke kontrollere den. Og den kan bli skadet av blant annet seksuell aktivitet, særlig aktivitet som er noe "røff".
Gjest A. Caron Skrevet 18. oktober 2009 #11 Skrevet 18. oktober 2009 De indre lukke muskelen er ikke-viljestyrt, dvs. vi kan ikke kontrollere den. Og den kan bli skadet av blant annet seksuell aktivitet, særlig aktivitet som er noe "røff". Vel, etter hva jeg har forstått er det ringmuskelen som sørger for lukking, det som er innenfor kalles endetarmen, og som jeg skrev, ja, tarmer har ikke-viljestyrte muskler. Endetarmen er imidlertid ikke utsatt for stress i særlig grad ved penetrering, da en pikk sjelden overstiger dimensjonene på det som skal ut den veien, samt at ikke er her man møter motstand ved penetreringen. Dessuten kan også endetarmen til en viss grad kontrolleres, da det er den man "trøkker" med under dobesøk. Ringmuskelen er derimot en både kontrollert og ikke-kontrollert muskel (den holder "sakene" på plass om man skulle bli trengt under bl.a. søvn), men er også god å ha om man vil unngå uanstendige lyder under f.eks. jobbintervjuet... Denne muskelen er barrieren som kan frembringe smerte for jenta, og den mest utsatte, om analsex praktiseres feil.
Gjest gjestefia Skrevet 18. oktober 2009 #12 Skrevet 18. oktober 2009 Vel, etter hva jeg har forstått er det ringmuskelen som sørger for lukking, det som er innenfor kalles endetarmen, og som jeg skrev, ja, tarmer har ikke-viljestyrte muskler. Endetarmen er imidlertid ikke utsatt for stress i særlig grad ved penetrering, da en pikk sjelden overstiger dimensjonene på det som skal ut den veien, samt at ikke er her man møter motstand ved penetreringen. Dessuten kan også endetarmen til en viss grad kontrolleres, da det er den man "trøkker" med under dobesøk. Ringmuskelen er derimot en både kontrollert og ikke-kontrollert muskel (den holder "sakene" på plass om man skulle bli trengt under bl.a. søvn), men er også god å ha om man vil unngå uanstendige lyder under f.eks. jobbintervjuet... Denne muskelen er barrieren som kan frembringe smerte for jenta, og den mest utsatte, om analsex praktiseres feil. Det hørtes veldig fornuftig ut. Om jeg så er forsiktig men har en god del analsex, kan jeg gjøre knipeøvelser med ringmuskelen for å få den "stram/liten" igjen, eller er slaget tapt da? vil jo ikke gå rundt med åpen rumpesprekk , hehe. Og gjennomsnittlig- hvor ofte kan jeg ha analsex for å ikke gjøre varig skade?
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2009 #13 Skrevet 19. oktober 2009 Vel, etter hva jeg har forstått er det ringmuskelen som sørger for lukking, det som er innenfor kalles endetarmen, og som jeg skrev, ja, tarmer har ikke-viljestyrte muskler. Endetarmen er imidlertid ikke utsatt for stress i særlig grad ved penetrering, da en pikk sjelden overstiger dimensjonene på det som skal ut den veien, samt at ikke er her man møter motstand ved penetreringen. Dessuten kan også endetarmen til en viss grad kontrolleres, da det er den man "trøkker" med under dobesøk. Ringmuskelen er derimot en både kontrollert og ikke-kontrollert muskel (den holder "sakene" på plass om man skulle bli trengt under bl.a. søvn), men er også god å ha om man vil unngå uanstendige lyder under f.eks. jobbintervjuet... Denne muskelen er barrieren som kan frembringe smerte for jenta, og den mest utsatte, om analsex praktiseres feil. Problemet er at når de indre ikke fungerer, så hjelper det ikke så mye med de andre som er viljestyrte. Slaget er tapt. Det er mange som sliter med inkontines av avføring, da fungerer ikke alt som det skal. Dette kan man få blant annet av røff sex. Om man vil ha analsex, så må man jo gjerne ha det. Men kanskje det er greit å vite hva som kan skje da.
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2009 #14 Skrevet 19. oktober 2009 Jeg ble litt nysgjerrig, så jeg fant et svar på lommelegen: http://www.lommelegen.no/826196/analsex
Gjest gjestefia Skrevet 19. oktober 2009 #15 Skrevet 19. oktober 2009 Jeg ble litt nysgjerrig, så jeg fant et svar på lommelegen: http://www.lommelegen.no/826196/analsex jeg syns ikke lommelegen utdypte det så veldig godt.. for det ble jo aldri nevnt noe i forhold til MYE analsex.
Gjest A. Caron Skrevet 19. oktober 2009 #16 Skrevet 19. oktober 2009 jeg syns ikke lommelegen utdypte det så veldig godt.. for det ble jo aldri nevnt noe i forhold til MYE analsex. Slapp av du, hva som er "mye" er det kun du selv som avgjør. Lytt til kroppen din, den sier fra om det blir i meste laget. Ellers var mye av det lommelegen skrev en bekreftelse på nettopp det også jeg har beskrevet, kort og godt at analsex IKKE er farlig om enkle forholdsregler ivaretas...
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2009 #17 Skrevet 19. oktober 2009 Jeg ble litt nysgjerrig, så jeg fant et svar på lommelegen: http://www.lommelegen.no/826196/analsex Lommelegen er enig med meg. Ingen røff sex, da det kan føre til avførinslekasjer.
Gjest A. Caron Skrevet 19. oktober 2009 #18 Skrevet 19. oktober 2009 Lommelegen er enig med meg. Ingen røff sex, da det kan føre til avførinslekasjer. Hvor konkret står det "ingen røff sex, det kan føre til avføringslekkasjer" i lommelegens utredning? Og hva konkret legger du i "røff sex"? Jeg får en snikende følelse av at du er en av disse analsexmotstanderne som viser sin avsky ved å slenge ut feilaktige påstander til utforskende prøvende mennesker, i håp om at de skal endre synspunkt. Du må gjerne tro på det du selv skriver, men realiteten er at du tar fullstendig feil, og er helt på viddene både med dine anatomiske beskrivelser, og hva resultatet kan bli av å praktisere analsex. La folk som nyter denne seksuelle formen få nyte den i fred, så kan du gjerne leve i sølibat om det er ønskelig! Who cares...?
Rimmern Skrevet 19. oktober 2009 #19 Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Hmm, hva tilsier at akkurat de musklene skulle bli det motsatte av alle andre muskler som blir brukt/trent? Det er nå en kjent sak at muskler som brukes, blir både sterkere, smidigere og mer kontrollerbare, jo mer de brukes Det er sant. Men det du ikke tar med i betrakningen her er at analsex hovedsaklig strekker musklen. En biceps som kun blir strukket blir heller ikke verken stram eller i god form. Så det er viktig å holde musklene ved like, enten det er biceps, i fitta eller i rumpa. Og snakker man om MYE analsex, jevnlig, så kan det nok være en fordel å bedrive litt ekstra "vedlikehold". Gjestetrollen som kverulerer litt på side én her er det bare å ignorere - vedkommende er åpenbart ikke i stand til å skille mellom fakta og egne preferanser/synsinger. Endret 19. oktober 2009 av Rimmern
Gjest jeansgutt20 Skrevet 19. oktober 2009 #20 Skrevet 19. oktober 2009 Så lenge du ikke gjør ting som direkte er smertefult og du bruke glidemiddel, finnes dette ikk skadelig i det heletatt. Sånn du skriver, ser det ut til at du nyter analsex. Ikke noe i veien for at dette kan nytes flere ganger i uken, gjør selv det og merker ikke noe galt med dette! Det viktigeste, analsex skal ikke være smertefult. Uten glidemiddel og uten tilvenning, ja da kan det selvsagt være skadelig og veldig smertefult
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå