Gå til innhold

Hva gjør dere single på søndager?

Gjest ts

Anbefalte innlegg

Jeg holder på å kjede meg i hjel på søndager. når jeg hadde samboer hadde jeg alltid noe å gjøre. var mye hos familien hans, gjorde koselige ting sammen osv. men nå.. ja..

Hva gjør dere andre?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er veldig flink til å underholde meg selv, så jeg kjeder meg sjeldent i eget selskap. :)

Du kan en søndag gjøre uendelig mye alene, om ikke du vil ut og date? Lunsjdating på søndager er jo fullt mulig det. :jepp:

Ellers kan du lese en god bok, se mye tv/film, rydde, vaske, begynne med ny hobby som strikking e.l. osv... :) Vær med din egen familie, venner.

Endret av Oliva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_silja_*

Jeg holder på å kjede meg i hjel på søndager. når jeg hadde samboer hadde jeg alltid noe å gjøre. var mye hos familien hans, gjorde koselige ting sammen osv. men nå.. ja..

Flott du lager en tråd om dette, dette lurer nemlig jeg og på :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag er min "plei-meg-selv" dag. Trener, treffer venner, vasker hus, leser bøker, ringer venner som jeg ikke har snakket med på en stund, går tur... mulighetene er uendelige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det allerede finnes en tråd for dette? Både for fredager, lørdager og søndager faktisk :fnise:

Søndager synes jeg er kjempedeilige :)

Jeg går tur med venner, går på utstillinger, tar bilder, lager middag alene eller sammen med venner, film, kino, kafé, utflukt, stearinlys og god musikk, (lyd)bok, pusler med hobbyer. Elsker søndager :)

Fredager er min pleie-meg-selv dag btw. Drar på trening på kvelden, og kommer hjem og dusjer, kurer håret, peeling + alt mulig, lager en god middag og sitter i sofaen med morgenkåpe og håndkle på hodet og koser meg med noe skikkelig jentete på tv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker ikke søndager. Virker som mange enten elsker eller hater denne dagen. På søndag har jeg tid til å gruble og grue meg til uka som kommer,med alt man må ordne og gjøre. man må legge seg tidlig for å stå tidlig opp og får ikke sove fordi man sov for lenge om morgenen, en fridag som ikke kan utnyttes og nytes fullt ut fordi mandagen truer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går du ikke i kirken på søndag da? ;) hehe

Hvis noen hadde spurt meg om jeg ville være med i kirken en søndag, hadde jeg vært med. Jeg synes kirker er vakre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å gjøre litt som Stjernekyss :) Ligger lenge i senga med laptopen og en kopp te etter jeg har våknet, ser en film eller to som får meg til å drømme om drømmeprinser, steller neglene, bruker tid på å reflektere over morgendagen. Rydder og vasker gjerne. Er veldig jentete på søndager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe

Hva gjør dere andre?

Du, det er mer enn nok å gjøre! Finn deg noen interesser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke den eneste som blir ensom på søndager! Jeg sitter her i leiligheten min og venter på at mandagen skal komme jeg. Kjeder meg veldig mye, men samtidig har jeg ikke energien til å finne på noe heller.. Gleder meg egentlig bare til jeg blir trøtt og kan legge meg slik at jeg kan komme meg ut av huset.

Hittil i dag har jeg sagt hade til kjæresten min (avstandsforhold, så han har vært her hos meg i helgen), og så har jeg grått litt, sett litt på animalplanet, og nå surfer jeg på nettet og misunner triana iglesias for at hun har så fin kropp og er så vakker. Skulle ønske jeg var like vakker *sukk*

Får komme meg opp og ut i morgen - kanskje trene litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke helt problemstillingen her jeg. :klø: Er det forskjell på hva man kan gjøre søndager og andre dager? Om du ikke vil være alene, dra på familiebesøk eller vennebesøk. Kan du godt være alene, men ikke liker stillheten, ta med en bok på cafe, dra på kino, vindusshopping, museum eller lignende. Om det bare er fordi du ikke klarer å finne på noe, stell med deg selv, lag en rett du aldri har prøvd, les en bok, se en film, legg et puslespill, start en hobby, vask leiligheten, gjør det du har tenkt lenge at du skal gjøre men aldri har tid til eller en av de andre uendelige tingene man kan gjøre.

Søndager er min komme i rute dag, får alltid gjort ting jeg har utsatten stund, og om jeg ikke har noen slike saker liggende finner jeg bare på noe å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søndager hvor en har fri er perfekte for styrketrening, masse god mat, film, tv-serier og sløving ... synes aldri søndagene er lange nok :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

søndagene pleier jeg å trene ekstra mye for jeg synes søndagene uten ungene er dritt kjedelige.da hjelper det litt å treffe andre på treninga,prøver å gjøre masse så jeg er sent hjemme og da kan man jo se en film eller no på tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker også fra mine single-dager at jeg syntes søndagen var kjedelig..

Etter at jeg traff samboeren har jeg ikke kjedet meg en eneste søndag, vet ikke hva det kommer av, kanskje bare at det er kjekkere å være to sånn generelt sett?? Må inrømme at jeg har fått meg flere hobbyer også, så det også kan være en grunn.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

Etter at jeg traff samboeren har jeg ikke kjedet meg en eneste søndag, vet ikke hva det kommer av, kanskje bare at det er kjekkere å være to sånn generelt sett??

huff, ja , det er vel nettopp dette som tynger på en søndag hvis man er singel. Spørsmålet til trådstarter var jo hva single gjør, så enda en bekreftelse på at single søndager er kjedelige og kjærestesøndager herlige dette her da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...