Gjest Gjest_Baremeg_* Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 Okei jeg trenger litt innputt her Jeg(18) spurte han(20) ut på date, men han hadde dame. Nå har han vært singel litt. Og jeg er fortsatt interessert, men jeg vet ikke om han er... Jeg har ikke lyst til å dumme meg ut enda en gang med å spørre han ut. Han vet at jeg er singel og har hatt lyst til å gå ut med han (siden jeg spurte han)... Burde jeg bare vente og se om han tar initiativet (hvis han i det hele tatt er interessert)? Eller skal jeg spørre han ute enda en gang? Blir ikke det litt desperat (noe jeg ikke er)? (Tviler på at jeg tørr og spørre han ut enda en gang, for det var så vidt jeg turte den første gangen hehe)
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2009 #2 Skrevet 18. oktober 2009 La være. Om han hadde vært interessert tror jeg han hadde tatt kontakt når det ble slutt med dama. Han visste du var interessert. Dessuten, sjansen for at han bruker deg for å komme over dama og til han finner noe "bedre" er for stor. *skeptisk*
Gjest brutal_mann Skrevet 18. oktober 2009 #3 Skrevet 18. oktober 2009 Tja... for puling så hvorfor ikke?
Gjest Oppgitt Skrevet 18. oktober 2009 #4 Skrevet 18. oktober 2009 Tja... for puling så hvorfor ikke? Herregud er du bare opptatt av puling i kveld eller, skriver det i alle trådene jo. Kanskje du burde gått deg en tur ut og prøvd å fått deg noe
Gjest brutal_mann Skrevet 18. oktober 2009 #5 Skrevet 18. oktober 2009 Herregud er du bare opptatt av puling i kveld eller, skriver det i alle trådene jo. Kanskje du burde gått deg en tur ut og prøvd å fått deg noe Hadde vært fint det, men kvinner tenner ikke på snille menn. Ergo, det går ikke. Men seriøst, kvinner undervurderer effekten av et knull i ny og ne.
Gjest :) Skrevet 20. oktober 2009 #6 Skrevet 20. oktober 2009 heipådeg!Er Sjølv ein singel mann i 20-åra som ikkje er spesielt vand med at kvinner tek initiativ. Dette ser ut til å vere eit problem eg deler med ein sterk overvekt av andre gutter og menn i denne verda. Av den grunn vil eg og dei fleste menn ta slik kontakt som eit komplemang å sjå på det som ein positiv respons i kvardagen. hann kan vere sjenert/usikker, at hann ikkje er orientert om deg, at anledningen ikkje har bydd seg, at hann har behov for litt luft... Gi for all del eit forsøk. La være. Om han hadde vært interessert tror jeg han hadde tatt kontakt når det ble slutt med dama. Han visste du var interessert. Dessuten, sjansen for at han bruker deg for å komme over dama og til han finner noe "bedre" er for stor. *skeptisk* Dette innlegget er lite nyansert. Det er få gutter som går rundt og prøver seg på alt dei går rund og ser på. Att gutter skjenerelt er vesen som er til for å utnytte uskyldi jenter, er eit bilde som går igjenn i dette forum. og berer preg av stigmatisering, misforståelser og dårleg innsikt Tja... for puling så hvorfor ikke? Slike innlegg bør sjøast som useriøse
Gjest brutal_mann Skrevet 20. oktober 2009 #7 Skrevet 20. oktober 2009 Slike innlegg bør sjøast som useriøse Fordi?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå