Gå til innhold

Hvordan "dumpe" en fyr jeg har datet i 3 måneder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har datet en fyr i 3 måneder, men vi er ikke kjærester. Har aldri snakket om oss, og har ikke planlagt treffene fremover, men mer at vi snakkes eller meldes og så avtaler. Jeg har funnet ut at dette ikke er mannen i mitt liv, og ønsker derfor å avslutte datingen. Hvordan bør jeg gjøre det? Synes det blir litt rart å avtale et møte for så å si at jeg ikke vil møte han mer. Jeg tror ikke han er spesielt interessert i meg, men ønsker å gjøre det på best mulig måte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg tror ikke han er spesielt interessert i meg, men ønsker å gjøre det på best mulig måte.

Ettersom han ikke er så veldig interessert, synes jeg det er greit at du gir beskjed per sms. Bare skriv at du ikke ser for deg dere to sammen, at du synes det er på tide å gå videre og ønsker han lykke til.

Skrevet
Har datet en fyr i 3 måneder, men vi er ikke kjærester. Har aldri snakket om oss, og har ikke planlagt treffene fremover, men mer at vi snakkes eller meldes og så avtaler. Jeg har funnet ut at dette ikke er mannen i mitt liv, og ønsker derfor å avslutte datingen. Hvordan bør jeg gjøre det? Synes det blir litt rart å avtale et møte for så å si at jeg ikke vil møte han mer. Jeg tror ikke han er spesielt interessert i meg, men ønsker å gjøre det på best mulig måte.

En avklarende telefonsamtale burde da holde lenge.

Skrevet

Ring og si det i en kort grei telefonsamtale.

En sms er ikke så lurt, hvis han ønsker å spørre om noe.

Skrevet

Jeg holdt på å date en fyr nå, som jeg har truffet en og en halv måned. Jeg fikk en melding der han forklarte at han hadde tenkt mye, og funnet ut at han ikke var så klar for et forhold som han trodde han var. Vi hadde ikke snakket om forhold, men bare vært mye ute og datet og jeg har kanskje gjort det klart at jeg er ute etter et forhold. Jeg syns det var helt greit å få en melding der han forklarte det, siden vi enda ikke var så involvert. En samtale når man bare er på date-basis kan bli litt rar, men muligens å anbefale (?). Jeg tror jeg ville foretrukket å ha en samtale med han, men når jeg tenker meg om er jeg glad jeg bare fikk en melding. Whæ, litt motstridende svar fra min kant, men du kan jo bruke det han jeg datet brukte: "ikke klar for et forhold" samtalen.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Eller bare si det som det er. At du føler dette ikke er riktig for deg, og at du ikke ønsker å fortsette datingen.

Skrevet

Og si det på sms synes jeg virkelig er en uting. Da heller på telefon eller aller helst face-to-face.

Skrevet

Alt er iallfall bedre enn å bare bli taus. Dvs slutte å ta kontakt, og slutte å svare den andre. Da er selv en sms bedre.

Skrevet
Alt er iallfall bedre enn å bare bli taus. Dvs slutte å ta kontakt, og slutte å svare den andre. Da er selv en sms bedre.

Denne er jeg veldig enig med. Min fyr begynte med å være taus lenge, helt til jeg fikk en sms om at han ikke var klar for noe forhold, selv om vi bare datet (jeg tolket det heller som manglende interesse for meg, men en litt klisjèaktig forklaring). Det var sikkert derfor jeg satte så stor pris på en sms framfor taushet. Han hadde nok håpet på at det bare skulle avsluttes i det stille, men man vet ikke hvor mye man har påvirket denne andre personen, så det rette er uansett å si ifra om at du ikke lenger er interessert.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Bare ignorer fyren så går ting over av seg selv.

Skrevet

Jeg synes du skal sende en sms og bare si at du ikke er interessert lenger. Det er det beste tror jeg. Å ringe han blir litt mye.

Gjest mann ja
Skrevet

Hvordan ville du selv ønsket å bli dumpet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...