Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 Jeg jobber med barn og der har jeg en mannlig medarbeider. Når vi tok opp tiltak for å hindre seksuelle overgrep mot barn, ble han helt rød i ansiktet. Kanskje var han flau for å være mann med et sånt tema? Jeg synes det virket bare så rart å bli rød i toppen når vi snakket om sånt. Hvordan hadde du sett på det??
j0nas Skrevet 18. oktober 2009 #2 Skrevet 18. oktober 2009 Kanskje han har blitt utsatt for seksuelle overgrep selv?? Tror ikke dette er noe å spekulere i egentlig.. Kan være mange årsaker til at han reagerte sånn..
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2009 #3 Skrevet 18. oktober 2009 Jeg jobber med barn og der har jeg en mannlig medarbeider. Når vi tok opp tiltak for å hindre seksuelle overgrep mot barn, ble han helt rød i ansiktet. Kanskje var han flau for å være mann med et sånt tema? Jeg synes det virket bare så rart å bli rød i toppen når vi snakket om sånt. Hvordan hadde du sett på det?? Når jeg ser trafikkpoliti på veien får jeg panikk selv om jeg ikke kjører for fort eller har tenkt på å kjøre for fort. Når jeg må blæse i promillekontroll blir jeg nervøs selv om jeg vet at jeg aldri hadde satt meg bak rattet i påvirket tilstand.Sier noen at de tror jeg er litt betatt av noen rødmer jeg selv om dette ikke er tilfelle, slik kan jeg fortsette i evigheter. Ville vært forsiktig med å overtolke medarbeideren.
Gjest emmeline Skrevet 18. oktober 2009 #4 Skrevet 18. oktober 2009 Jeg hadde bare tenkt at han sikkert måtte ha følt seg ukomfortabel. Han ligger jo litt utsatt til mener jeg, vi hører jo nesten bare om menn som har utført seksuelle overgrep mot barn. Jeg hadde ikke automatisk trodd at han var en overgriper av den grunn, det får da være måte på.
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2009 #5 Skrevet 18. oktober 2009 Kanskje han bare synes det er ubehagelig å snakke, eller er redd for at dere mistenker han?
Gjest Mike Skrevet 18. oktober 2009 #6 Skrevet 18. oktober 2009 Jeg jobber med barn og der har jeg en mannlig medarbeider. Når vi tok opp tiltak for å hindre seksuelle overgrep mot barn, ble han helt rød i ansiktet. Kanskje var han flau for å være mann med et sånt tema? Jeg synes det virket bare så rart å bli rød i toppen når vi snakket om sånt. Hvordan hadde du sett på det?? Ufattelig skremmende å høre at du i det hele tatt vurderer å legge noe i det, at han rødmet. Folk kan rødme for så mangt, jeg kan rødme på de mest unaturlige steder helt uten grunn. Glad så mange andre sier akkurat det samme i denne tråden.
Gjest Cipheria Skrevet 18. oktober 2009 #7 Skrevet 18. oktober 2009 Eg er einig i at det er mogleg han var bekymra for å bli mistenkt. Eg ville ikkje lagt noko i det.
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2009 #8 Skrevet 18. oktober 2009 Om han er eneste mann på arbeidsplassen skjønne rjeg de tom han syns det var ukomfortabelt siden han kanskje følte seg litt i ilden på en måte. Jeg kjenner en del menn som jobber i barnehage som ikke tør å ha døra igjen når de skifter bleie på ungene og mange andre ting fordi de blir redde for å bli mistenkt for noe. De er gankse utsatt slik disse mennene. Rart, siden det likegodt kan være kvinner som bedriver overgrep...
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2009 #9 Skrevet 18. oktober 2009 Om man mistenker noen på arbeidsplassen så er det ikke alltid like enkelt å skjule dette. Man avslørest ved kroppspråk, det at du stirret på ham når han rødmet osv. Han rødmet sikkert fordi han vet at dere jentene kan finne på å tenke slik om ham,OG fordi du stirret,,stakkar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå