curlygirl Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 Hei, jeg er en 18 år gammel jente som aldri har hatt sex. Dette plager meg ikke sånn sett, men når veninne gjengen er samlet, og alle de har debutert føler jeg meg utenfor.. Det er litt sånn i Norge i dag at det er litt Tabu å ikke ha debutert når du er jente og er 18 år. Selv vil jeg heller vente med å ha sex til jeg finner en som er glad i meg, og en som jeg er glad i. I stedet for å finne en random på byen. Hva er deres synspunkter ?
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2009 #2 Skrevet 18. oktober 2009 Hva er deres synspunkter ? At du har fornuftige holdninger. Det er jo ikke hva andre synes som betyr noe. Venninnene dine trenger jo ikke vet noe om når du debuterer heller. Dette er noe mellom deg og en fremtidig partner. Bra å høre at noen fortsatt setter en viss standard for å havne i seng med noen
Gjest Gjest_waco_* Skrevet 18. oktober 2009 #3 Skrevet 18. oktober 2009 Problemet er jo at man aldri kan vite hvordan en kar er før man har pult ham.
LadyStarlight Skrevet 18. oktober 2009 #4 Skrevet 18. oktober 2009 Jeg skjønner akkurat hva du mener. Jeg er 21år, og er den eneste i venninnegjengen som fortsatt er jomfru. Det er litt kjedelig når det er mye snakk om det, har ingenting å bidra med, men ettersom tiden har gått har jeg lært å spøke litt med det i gjengen Det er ikke det at jeg aldri har hatt sjansen, eller at det ligger noe religiøst bak, jeg har bare ikke funnet en jeg er glad i. Tror jeg ville angret om jeg gjorde det med en random fyr i fylla bare for å få det "overstått".
Gjest Langt mot Nord Skrevet 18. oktober 2009 #5 Skrevet 18. oktober 2009 Sex med følelser er så uendelig mye bedre enn å bli blasert av å bare pule rundt i påvente på at noen skal ta en med storm, intensiviteten er for noen å bli tatt hardt hva nå enn det kan bety. Fysisk først eller kommer synergieffekten mer fra følelseslivet, bare positivt om man velger å gå for sex med følelser første gangen enn å få det overstått (høres så jævla klinisk ut).
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2009 #6 Skrevet 18. oktober 2009 Jeg er 21! og har aldri hatt sex... føler at jegh snart kan kjøpe noen katter....
LadyStarlight Skrevet 18. oktober 2009 #7 Skrevet 18. oktober 2009 Jeg er 21! og har aldri hatt sex... føler at jegh snart kan kjøpe noen katter.... Hehe, du får unnskylde at jeg ler litt. Men jeg må si jeg har vært inne på tanken selv, eller å bli nonne i et kloster
curlygirl Skrevet 26. april 2010 Forfatter #8 Skrevet 26. april 2010 Hehe, du får unnskylde at jeg ler litt. Men jeg må si jeg har vært inne på tanken selv, eller å bli nonne i et kloster Bare for å oppdatere, så er jeg lykkelig ikkje jomfru lenger i et fast flott forhold
LadyStarlight Skrevet 26. april 2010 #9 Skrevet 26. april 2010 Bare for å oppdatere, så er jeg lykkelig ikkje jomfru lenger i et fast flott forhold Gratulerer!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå