Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2009 #261 Del Skrevet 24. oktober 2009 Som kvinne overser jeg totalt innleggene fra enkelte menn her på forumet om at thailandske og østeuropeiske kvinner er bedre enn norske. Jeg skjønner at det bare er en liten andel som mener dette, og disse mennene er jo uansett helt uinteressante for meg. Så skjønner ikke at noen her gidder å henge seg opp i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 24. oktober 2009 #262 Del Skrevet 24. oktober 2009 Jo, men hadde dette fenomenet vært forbeholdt KG og godt voksne kvinner vet jeg ikke om jeg ville brydd meg. Mens det først er når menn har kommet godt opp i godt voksen alder noen av dem begynner å se til Thailand eller Filippinene, ville jeg tro de fleste gutter har gått i klasse med jenter som beklager seg over de treige norske guttene. Og maser om Carlos eller Javier fra siste sydenferie "som har alt det de norske guttene mangler". Selv har jeg knapt vært i "syden" og møtt noen Javier eller Carlos...så de utenlandske jeg snakker om driver med det samme som mine norske bekjentskaper (den gang da innen studier, og i dag innen jobb), og de er fra Sveits, Nederland, USA, Sverige, Danmark, Tyskland, Frankrike etc. Da jeg gikk på skolen og etterhvert studerte, kjente jeg heller ingen jenter som klaget over norske menn, eller sa at "utenlandske" var bedre. Jeg kjenner heller ingen menn som sverger til Thaidamer. Men her på KG forsto jeg at denne gruppen menn finnes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #263 Del Skrevet 24. oktober 2009 Jo, men hadde dette fenomenet vært forbeholdt KG og godt voksne kvinner vet jeg ikke om jeg ville brydd meg. Mens det først er når menn har kommet godt opp i godt voksen alder noen av dem begynner å se til Thailand eller Filippinene, ville jeg tro de fleste gutter har gått i klasse med jenter som beklager seg over de treige norske guttene. Og maser om Carlos eller Javier fra siste sydenferie "som har alt det de norske guttene mangler". Poenget i mitt forrige innlegg er jo at dette for kvinnenes del starter tidlig og at det derfor ikke er snakk om to parallelle fenomener. Så her har du åpenbart ikke fått med deg hva jeg mente å si. Selv har jeg knapt vært i "syden" og møtt noen Javier eller Carlos...så de utenlandske jeg snakker om driver med det samme som mine norske bekjentskaper (den gang da innen studier, og i dag innen jobb), og de er fra Sveits, Nederland, USA, Sverige, Danmark, Tyskland, Frankrike etc. Da jeg gikk på skolen og etterhvert studerte, kjente jeg heller ingen jenter som klaget over norske menn, eller sa at "utenlandske" var bedre. Jeg kjenner heller ingen menn som sverger til Thaidamer. Men her på KG forsto jeg at denne gruppen menn finnes. Nå er det ikke de foretruknes nasjonalitet som står sentralt her, det som er tema for tråden og fellesnevner er at mange norske jenter har et litt negativt syn på norske menn. Hvilke nasjonaliteter som foretrekkes kan nok variere. Noen liker grekere eller latinere, andre engelskmenn eller amerikanere. Atter andre menn fra Midtøsten... eller Afrika. At du ikke har lagt merke til dette kan enten skyldes at fenomenet ikke er så utbredt som jeg hevder - eller at du som jente ikke har vært like interessert og oppmerksom når dette er tema. Noe som i tilfelle ikke vil være det minste unaturlig. Det er helt nødvendig å sile informasjonen man overøses med, det gjør vi alle hele dagen, og derfor vil ikke to mennesker oppleve den samme situasjon helt likt. Hva vi ser avhenger litt av hva vi ser etter og hva vi interesserer oss for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blush Skrevet 25. oktober 2009 #264 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg tror aldri, noensinne, jeg har hørt en kvinne i RL som rakker ned på norske menn og "sverger til utenlandske". Jeg har derimot opplevd at menn gjør det med norske kvinner selv om det har vært svært få eksempler på det også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2009 #265 Del Skrevet 25. oktober 2009 ..da vi ikke vil ha slike rotløse meningsløse mennesker som deg med i våre rekker. Hvem er "vi"? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pittie Skrevet 31. oktober 2009 #266 Del Skrevet 31. oktober 2009 Er norske menn faktisk for dårlige for norske kvinner? Eller sier dette fenomenet egentlig mer om norske kvinner enn norske menn? Jeg elsker norske menn! (og svenske ) Drittsekker finner vi i alle land. Hvordan noen kan presisere at norske menn er i noen form dårligere enn andre, skjønner jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 31. oktober 2009 #267 Del Skrevet 31. oktober 2009 Slike utsagn leser vi stadig både her på KG og andre steder. Mitt inntrykk er at det knapt finnes noe land i verden der kvinnene mer åpenlyst rakker ned på sitt eget lands menn og både i ord og handling viser at de foretrekker andre nasjonaliteter. Jeg fikk lyst til å starte en tråd der spørsmålet kort og godt er: Er norske menn faktisk for dårlige for norske kvinner? Eller sier dette fenomenet egentlig mer om norske kvinner enn norske menn? Syns det er motsatt . At norske menn klager på norske kvinner , og irriterer seg over at norske kvinner er likestilte , og derfor skal de heller hente seg kone utenlands ...fra Thailand , Russland o.l Finns mange sånne tråder her inne . Bare se deg rundt . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #268 Del Skrevet 31. oktober 2009 Slike utsagn leser vi stadig både her på KG og andre steder. Mitt inntrykk er at det knapt finnes noe land i verden der kvinnene mer åpenlyst rakker ned på sitt eget lands menn og både i ord og handling viser at de foretrekker andre nasjonaliteter. Jeg fikk lyst til å starte en tråd der spørsmålet kort og godt er: Er norske menn faktisk for dårlige for norske kvinner? Eller sier dette fenomenet egentlig mer om norske kvinner enn norske menn? Syns det er motsatt . At norske menn klager på norske kvinner , og irriterer seg over at norske kvinner er likestilte , og derfor skal de heller hente seg kone utenlands ...fra Thailand , Russland o.l Finns mange sånne tråder her inne . Bare se deg rundt . Jeg har vel svart på et tilsvarende argument tidligere i tråden. Hvis det ikke var i en annen tråd. Tror ikke det er så vanlig at gutter på videregående eller i begynnelsen av tjueårene beklager seg over de norske jentene og skryter av de skal få seg en thaidame eller kvinne fra Russland. Mennene som vender seg mot Øst-Europa eller Thailand, Filippinene og lignende er stort sett voksne menn som har gått både én, to og tre runder med norske kvinner og som til slutt har gitt opp. Derimot tror jeg de fleste norske menn har opplevd allerede på ungdomsskolen og videregående hvordan jenter i klassen rakker ned på norske gutter og bare drømmer om Juan eller Konstantin fra siste sydenferie. Dette gjelder ikke alle jenter, men det har jeg presisert ganske mange ganger gjennom denne tråden. Det handler om et mindretall, men et mindretall som virker synligere og mer aggressive her enn i våre naboland. Hva nå det kan komme av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2009 #269 Del Skrevet 3. november 2009 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=449489 Her har vi atter et eksempel på en tråd hvor en del kvinner snakker om preferanser for menn fra andre land til forskjell fra norske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2009 #270 Del Skrevet 3. november 2009 ...og her: norske kvinner elsker italienske menn: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=297291 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 6. november 2009 Forfatter #271 Del Skrevet 6. november 2009 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=449489 Her har vi atter et eksempel på en tråd hvor en del kvinner snakker om preferanser for menn fra andre land til forskjell fra norske. Hehe, sånne tråder dukker det opp til stadighet. Det er faktisk litt underholdende synes jeg. Det er nesten så man kan få et slags masochistisk kick av å se hvor negative en del norske jenter er. Hos en del er det åpenbart en sterk forakt for sitt eget lands menn, hos andre kan det minne mer om hat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frid Skrevet 6. november 2009 #272 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) . Endret 18. november 2009 av Frid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 6. november 2009 #273 Del Skrevet 6. november 2009 Trenger dette egentlig å være noe mer komplisert enn at smaken er som baken? Neon norske menn finner seg utenlandsk dame, og mener de er best- Noen norske kvinner finner seg utelandsk mann og mener de er best. Men majoriteten av norske menn og kvinner finner seg fortsatt norsk partner. Er det egentlig så problematisk? Vampen - men utenlansk mann, men som ikke har noe i mot norske menn av den grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 6. november 2009 Forfatter #274 Del Skrevet 6. november 2009 Mennene som vender seg mot Øst-Europa eller Thailand, Filippinene og lignende er stort sett voksne menn som har gått både én, to og tre runder med norske kvinner og som til slutt har gitt opp. Eller aldri fått en runde.. Ja, dem er det kanskje også noen av. Gutter som har blitt sent modne og blitt boende på bygda etter at alle jentene er gift eller har flyttet til byen. Så blir de gående der som ungkarer og begynner kanskje etter hvert å tenke på muligheten av å finne en dame fra et annet land. Det er jo forståelig, og det er jo i tilfelle ikke fordi de i utgangspunktet har vært negative til norske kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2009 #275 Del Skrevet 6. november 2009 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=449489 Her har vi atter et eksempel på en tråd hvor en del kvinner snakker om preferanser for menn fra andre land til forskjell fra norske. Det nok boen fjortisgutter som står bak tråden og flesteparten av de "positive" svarene. Prøv igjen, gutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2009 #276 Del Skrevet 6. november 2009 Det nok boen fjortisgutter som står bak tråden og flesteparten av de "positive" svarene. Prøv igjen, gutt. Så selv tråder hvor det rakkes ned på norske menn er menns skyld!!! Dæven. Tror ikke akkurat at fjortisgutter har noen glede av å lage tulletråder om utenlandske menns fortreffelighet kontra norske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2009 #277 Del Skrevet 6. november 2009 Så selv tråder hvor det rakkes ned på norske menn er menns skyld!!! Dæven. Tror ikke akkurat at fjortisgutter har noen glede av å lage tulletråder om utenlandske menns fortreffelighet kontra norske. Det er meget sannsynlig. Hvorfor ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 6. november 2009 Forfatter #278 Del Skrevet 6. november 2009 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=449489 Her har vi atter et eksempel på en tråd hvor en del kvinner snakker om preferanser for menn fra andre land til forskjell fra norske. Det nok boen fjortisgutter som står bak tråden og flesteparten av de "positive" svarene. Prøv igjen, gutt. Hehe, her ser vi et klassisk eksempel på at man tyr til benektelse om man ser et fenomen man ikke liker å forholde seg til. Som norsk mann har jeg imidlertid vokst opp med slike holdninger, så jeg ser ingen grunn til at dette ikke skulle være innlegg fra reelle kvinner. Det er heldigvis ikke et flertall som har disse negative holdningene til eget lands menn, men mange nok til at de fleste nok har gått i klasse med tre-fire slike. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 8. november 2009 #279 Del Skrevet 8. november 2009 Syns det er motsatt . At norske menn klager på norske kvinner , og irriterer seg over at norske kvinner er likestilte , og derfor skal de heller hente seg kone utenlands ...fra Thailand , Russland o.l Finns mange sånne tråder her inne . Bare se deg rundt . Nå behøver jo ikke russiske kvinner være så grusomt ulike norske kvinner da. Det er fult mulig å finne en russisk dame som er akkurat som en vanlig norsk dame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2009 #280 Del Skrevet 8. november 2009 Nå behøver jo ikke russiske kvinner være så grusomt ulike norske kvinner da. Det er fult mulig å finne en russisk dame som er akkurat som en vanlig norsk dame. Dessverre. Selv om du drømmer om det, så vil en russisk dame skille seg fra norske. De er ikke like, akkurat som norske menn ikke er like russiske menn. Vi har ulike tradisjoner og er oppvokst i en annen "gengren" enn de russiske. Vi skiller oss ut fra hverandre i utseende også. Den eneste likheten er at de har sterke kommunistiske tradisjoner, akkurat som oss i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå