Gjest Håpløs Skrevet 24. juni 2011 #301 Del Skrevet 24. juni 2011 Enig i at trådstarter fremstår som umoden. De aller fleste kvinner velger norske menn og de fleste menn velger norske kvinner. I tillegg finner noen seg utenlanske partnere og det et helt ok. Jeg har en norsk mann som er helt topp og ganske typisk norsk, ikke er han sutrete heller 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 25. juni 2011 Forfatter #302 Del Skrevet 25. juni 2011 (endret) Enig i at trådstarter fremstår som umoden. De aller fleste kvinner velger norske menn og de fleste menn velger norske kvinner. I tillegg finner noen seg utenlanske partnere og det et helt ok. Jeg har en norsk mann som er helt topp og ganske typisk norsk, ikke er han sutrete heller Nå er det lenge siden jeg skrev i denne tråden, men hvis jeg ikke husker feil har jeg vært påpasselig med å understreke at dette ikke handler om et flertall av norske kvinner, bare at det slik det fortoner seg for meg er mer utbredt her enn noe annet sted. Altså at en større og mer høyrøstet andel av den kvinnelige befolkning rakker ned på og beklager seg over "kjedelige norske menn", noe som sammen med norsk seksuell frigjorthet gjør Norge til et av de land i verden det er kulest å besøke som singel mann. Endret 25. juni 2011 av Cuckold 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bankai L Skrevet 25. juni 2011 #303 Del Skrevet 25. juni 2011 (endret) Jeg fikk lyst til å starte en tråd der spørsmålet kort og godt er: Er norske menn faktisk for dårlige for norske kvinner? Eller sier dette fenomenet egentlig mer om norske kvinner enn norske menn? Eg lurer egentlig på kor mye disse kvinnene gjør for å møte den Norske "drømmemannen". Når mange sitter med holdninger som: "Mannen må ta inisativ først", så reduserer jo man markedet med sikkert 70% + for en selv(Snakk om taktisk bom). Det å oppsøke steder hvor man kan treffe en partner er også et viktig poeng. Syntes faktisk at mange er riktig tiltaksløse og gjør svært lite for å fikse det de er misfornøyd med, flinke til å klage er de. Eg mener at Norske menn er gode nokk for kvinnene. Koffor skulle de ikkje være det? Det som kanskje er skremmende og en tankevekker er jo at man stadig leser om tøffelsyndromet hos norske menn. At de kommende genrasjoner av menn blir mer tiltaksløse tror eg virkelig på ettersom de fleste får sydd puter under armene når de vokser opp. Endret 25. juni 2011 av Bankai L Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bankai L Skrevet 25. juni 2011 #304 Del Skrevet 25. juni 2011 Problemet er jo at gutter veldig tidlig sosialiseres til å bli litt drittsekker. Tidlig i tenårene lærer guttene seg hva som fører frem og hva som ikke fører frem overfor det annet kjønn. Hadde det ikke vært for at jentene konsekvent belønner deg når du er drittsekk og straffer deg når du er nice guy ville kjønnsmarkedet sett ganske annerledes ut. Du kan ikke forvente at gutter som har lært dette skal ofre seg og bli nice guys, når det eneste de eventuelt oppnår er å gå hjem alene. Desverre sant :/, måtte gå fra nice guy --> Drittsekk for å få drag på damene i det hele tatt. Man lærer jo heldigvis at man ikkje trenger å være drittsekk ettervært også . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2011 #305 Del Skrevet 25. juni 2011 Niceguy? Drittsekk? Dere lever i en verden som dere farger for dere selv. Det er uvinnelig mye latskap opp i tankeferden deres. Alle blir faktisk mer kritisk og streng opp gjennom årene. Men fint at dere fant en fin grunn å skylde pÅ! Selv var jeg naiv, snill og trodde at alle som flørtet med meg ville bli venner osv, FØR..blablabla...snill pike som behandlet alle så fint. Plutselig ble jeg mer og merkritisk. Nå er jeg 25! Ganske så naturlig utvikling;) Ah. Vær drittsekk da. Med holdningene som noen av dere menn her inne har, bryr jeg meg lite. Lykketil 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bankai L Skrevet 25. juni 2011 #306 Del Skrevet 25. juni 2011 Niceguy? Drittsekk? Dere lever i en verden som dere farger for dere selv. Det er uvinnelig mye latskap opp i tankeferden deres. Alle blir faktisk mer kritisk og streng opp gjennom årene. Men fint at dere fant en fin grunn å skylde pÅ! Selv var jeg naiv, snill og trodde at alle som flørtet med meg ville bli venner osv, FØR..blablabla...snill pike som behandlet alle så fint. Plutselig ble jeg mer og merkritisk. Nå er jeg 25! Ganske så naturlig utvikling;) Ah. Vær drittsekk da. Med holdningene som noen av dere menn her inne har, bryr jeg meg lite. Lykketil Kem er det du sikter til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Håpløs Skrevet 26. juni 2011 #307 Del Skrevet 26. juni 2011 Nå er det lenge siden jeg skrev i denne tråden, men hvis jeg ikke husker feil har jeg vært påpasselig med å understreke at dette ikke handler om et flertall av norske kvinner, bare at det slik det fortoner seg for meg er mer utbredt her enn noe annet sted. Altså at en større og mer høyrøstet andel av den kvinnelige befolkning rakker ned på og beklager seg over "kjedelige norske menn", noe som sammen med norsk seksuell frigjorthet gjør Norge til et av de land i verden det er kulest å besøke som singel mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå