Gå til innhold

Er dette en bra slankeplan?

Anbefalte innlegg

Gjest Nå skal jeg ned i vekt!
Skrevet

Frokost: Et halvt grovt rundstykke med ost eller skinke.Et glass ekstra lettmelk.(150 kcal)

Lunsj:Et halvt grovt rundstykke med ost eller skinke.Et glass ekstra lettmelk.(150 kcal)

Mellommåltid:Et glass juice,et eple.(100 kcal)

Middag:Suppe eller poteter,kjøtt/fisk og grønnsaker.(cirka 450kcal)

Kvelds:Et knekkebrød eller et halvt grovt rundstykke med Nugatti.(150 kcal)

Kan ikke gå over denne kalorigrensa da jeg legger på meg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Ella Mae
Skrevet

Du må over denne kalorigrensa, for dette er alt for lite for et voksent menneske. Det finnes ingen kjappe veier til vektnedgang så skal du ned må du legge om livsstilen din. Bevege deg mer (og derfor spise mer) og spise grovere. Rundstykker er ingen slankemat selv om de er grove, dessuten er kostholdet ditt alt for ensformig. Hvis du ikke varierer mer er sjansen liten for å at du orker å holde tritt med opplegget ditt. Kanskje det kan være en løsning å melde seg inn på nettsidene til Grete Roede? Jeg er sikker på at det finnes massevis av sunne oppskrifter på mat der du kan hente, og jeg tror du vil bli overrasket over hvor mye du faktisk kan spise i løpet av en dag så fremt du spiser sunt og riktig. Men som sagt, du kommer ikke unna en mer aktiv hverdag.

Lykke til :)

Skrevet

Altfor lite mat, hvor i alle dager har du fått informasjon om at du legger på deg av å spise mer enn 1000 kalorier for dagen?

Skrevet

Kjære gjest

Vi kan ikke vite om det ligger god kompetanse bak svarene som gies her og vil heller ikke råde deg til å spise så lite.

For å få den hjelpen du trenger vil jeg på det sterkeste anbefale deg å ta kontakt med IKS. Der møter du møter du mennesker som du kan prate med og som kan gi deg råd og hjelp.

Se deres nettside, http://www.iks.no og/eller ring de på telefon: 22 94 00 10.

Denne tråden blir stengt.

Vennlig hilsen

pasha mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...