Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 Vi har planlagt en tur nedover gjennom Danmark nedover til Tyskland. Så over til Nederland. Langs kysten til Belgia og mot Frankrike. Ferge over til England. Hjem tenkte vi en tur mot Luxenburg og så opp gjennom Tyskland. Tar imot alle tips som dere har. Vi er to voksne og tre barn i alderen 9 til 13 år. Barna liker slott og katedraler. Natur og ute aktiviteter er og pop.
Mermaid Blues Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 En ting som slår meg umiddelbart; reis innom Brügge i nord-Belgia. Fantastisk sjarmerende by med hestedrosjer og små sjokoladebutikker overalt. Litt mer info her. Da jeg var liten husker jeg å synes at Antwerpen var storveis også, men det er lenge siden, så jeg har ikke noen konkrete tips.
Gjest Gjest_Bettina_* Skrevet 26. oktober 2009 #3 Skrevet 26. oktober 2009 Sjekk www.duinrell.nl. Det er et kjempefint senter for barnefamilier. Dere kan leie sykler og ta dere rundt i området og stranda er like i nærheten. Det er også masse aktiviteter inne på selve senteret.
Gjest Gjest_lillemy_* Skrevet 28. oktober 2009 #4 Skrevet 28. oktober 2009 Åh, dere burde komme dere innom Aachen og Köln! Aachen har en fin liten katedral og er en utrolig koselig by, og Kölnerdomen er utrolig flott.
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2009 #5 Skrevet 29. oktober 2009 Takker for svar. Bare å komme med forslag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå