Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 Bruker penstrømper stort sett daglig pga kleskode på jobb. For det meste stayups, men også strømpebukser. Kjøper de stort sett på Lindex (3 par for prisen av 2) og på HM. Selv om jeg putter de i vaskemaskinen og gjerne i vaskepose, så synes jeg sjelden at de blir pene etter vask. Kan til nød brukes under bukser, men ikke til skjørt synes jeg. Hva gjør dere? Vask eller kast? Tips om merker som holder seg bedre?
Gjest SmallTalk Skrevet 18. oktober 2009 #2 Skrevet 18. oktober 2009 Bruker penstrømper stort sett daglig pga kleskode på jobb. For det meste stayups, men også strømpebukser. Kjøper de stort sett på Lindex (3 par for prisen av 2) og på HM. Selv om jeg putter de i vaskemaskinen og gjerne i vaskepose, så synes jeg sjelden at de blir pene etter vask. Kan til nød brukes under bukser, men ikke til skjørt synes jeg. Hva gjør dere? Vask eller kast? Tips om merker som holder seg bedre? Håndvask.
Gjest Lea Skrevet 18. oktober 2009 #3 Skrevet 18. oktober 2009 Jeg putter mine i vaskemaskinen jeg, går som regel fint. Bruker vaskeprogram for ull/silke kald og vaskepose.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå