Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor langt unna kjæresten. Jeg bodde hos ham i sommer og da fikk jeg mye bedre kontakt med de felles kjente vi har i hans hjemby, Oslo, men vi ble kanskje ikke bestevenner.

Ei i "gjengen" bor også et stykke unna, men har vært der veldig mange helger i det siste. Når hun skriver "savner oslo" o.l. på Facebook, skriver jentene i Oslo at de savner henne også , og hun må komme ned igjen snart. Det gjør de ikke med meg.

Kjenner at det stikker skikkelig når jeg ser bilder av gjengen sammen, uten meg, og når de har lange interne samtaler på veggen som jeg ikke er inkludert i.

De forbereder seg også til et arrangement vi skal på til sommeren ved å sy kostymer, og jeg blir så misunnelig på det fine de lager.

Er ofte slik, jeg blir misunnelig når folk får til ting jeg gjerne skulle ha klart selv, istedenfor å bare glede meg med dem.

Er det bare meg, eller er det en jentegreie? Hva gjør man med det da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å fokuser på det du har, ikke det du føler du mangler.

Og husk at selv m det sikkert ser fantastisk koselig ut, så er det ikke alltid så flott som du oppfatter det.

Du har vel venner der du bor nå? Lag en lignende dag med dem, som de i Oslo skal ha.

Eller forsøk å reise oftere til Oslo. Da får du tettere kontakt med dem du også. da vil de nok skrive det på din profil også.

Skrevet (endret)

Takk for tips:)

Nei, jeg har ikke noe særlig med venner her. Studieby og de fleste vennene mine er ferdig å studere og har flytta.

Har en liten gruppe, men jeg var veldig mye syk i fjor og da var de masse sammen uten meg og fikk et veldig tett bånd, så der er litt samme problemet. Koser meg masse når jeg er sammen med dem altså, jeg skulle bare gjerne vært mer sammen med dem enn jeg orker og blir litt trist når jeg ser de er sammen på Facebook og får melding om ting som skjer som jeg ikke kan på og sånn.

Endret av Tante

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...