Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 jeg skifter hver dag, og kanskej to ganger for dagen... men er det greit å skifte annen hver dag hvis man ikke har svettet i dem?
a cupcake Skrevet 18. oktober 2009 #2 Skrevet 18. oktober 2009 Skifter hver dag, noen ganger to ganger hver dag, noen ganger annenhver dag. Ser ikke noe galt med å skifte sokker annenhver. Med mindre de lukter ille eller er svette.
-Nikita- Skrevet 18. oktober 2009 #3 Skrevet 18. oktober 2009 Nye sokker før jobb, nye sokker etter dusj på ettermiddagen.
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2009 #4 Skrevet 18. oktober 2009 Absolutt hver dag uansett om jeg ikke har svettet noe særlig.. Og selvfølgelig to ganger om de skulle bli spesielt svette feks etter trening.. men hjemme går jeg egentlig mest uten sokker..
bonafide Skrevet 18. oktober 2009 #5 Skrevet 18. oktober 2009 Skifter sokker hver dag jeg. Hvis de blir skittene osv iløpet av en dag så bytter jeg da også
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 18. oktober 2009 #6 Skrevet 18. oktober 2009 Skifter sokker hver deg, og etter dusj hvis jeg dusjer ut på dagen. Men ser ikke noe problem for å gå me samme sokkene 2 dager på rad, så lenge de ikke lukter så. Har gjort d par ganger når jeg har vært ut på reise, der jeg ikke hadde med meg nok sokker
Swirly Skrevet 18. oktober 2009 #7 Skrevet 18. oktober 2009 Jeg skifter hver andre eller tredje dag. Jeg svetter aldri i føttene og går alltid med tøfler hjemme.
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2009 #10 Skrevet 19. oktober 2009 Jeg skifter sokker hver dag. To ganger om jeg trener med sokker på. Absolutt alle svetter på føttene. Ikke så mye at sokkene blir våte, men litt svette er det lell. Og fotsvette lukter spesielt dårlig. Vi har vel alle hørt om tåfis? Detfor bør man skifte hver dag, uansett. Jeg har "gleden" av å jobbe med en som ikke skifter sokker ofte nok. (Vi går som regel uten sko/med sandaler på jobb). Det lukter så ille at det er en gru.
Lilandry Skrevet 19. oktober 2009 #11 Skrevet 19. oktober 2009 Hjemme går jeg aldri med sokker. Jeg liker egentlig ikke å gå med sokker, men er jeg ute eller på jobb bruker jeg selfølgelig sokker. Jeg finner nye sokker hver gang jeg tar på.
Vulpes Skrevet 19. oktober 2009 #13 Skrevet 19. oktober 2009 Skifter hver dag. Men det hender jeg går med kun ullsokker hjemme, og de kan jeg gå med noen dager før jeg skifter. Ser det an. Når jeg bare tusler her hjemme blir de jo ikke like skitne.
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2009 #14 Skrevet 19. oktober 2009 Stort sett hver dag, ullsokker flere dager (avhengig av bruk og lukt). Hender nok jeg bruker sokkene et par dager dersom jeg f eks bare har brukt dem inne uten å stenge dem inn i sko den ene dagen. Lukter ikke spesielt mye av føttene mine, så det KAN gå bra Også kommer det litt an på - hvis jeg skal et sted hvor jeg skal ta av meg på beina tar jeg nok på meg reine sokker uansett.
Essie_ Skrevet 19. oktober 2009 #15 Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Som regel hver dag, ofte både på morgenen og etter jobb. Hvis jeg kun har brukt sokkene innendørs, kan det være at jeg bruker dem igjen dagen etter. Ullsokker derimot, som som regel brukes hjemme utenpå andre sokker, bruker jeg flere ganger før de vaskes. Endret 19. oktober 2009 av Anemsi
Gjest Niema Skrevet 20. oktober 2009 #16 Skrevet 20. oktober 2009 Skifter hver dag eller oftere ved behov.
desperate Skrevet 20. oktober 2009 #17 Skrevet 20. oktober 2009 Skifter hver dag eller oftere ved behov. Samme her.
Gjest milkyway Skrevet 20. oktober 2009 #18 Skrevet 20. oktober 2009 før skiftet jeg hver dag, men nå er det begrenset for hvor mange sokker jeg kan skifte til siden vaskemaskinen er gått til helvete, og jeg må sende de til mamma. Så lenge de ikke lukter, kan jeg ha de. Det er nåværende sokkeregel, helt til vi får fiksa den elendige maskinen. (er nok flinkere til å løpe avgårde for å vaske truser, de er tusen ganger viktigere enn sokker, syns jeg. Også er jeg ikke alltid så lur at jeg tar alt i samme slengen.)
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2009 #19 Skrevet 20. oktober 2009 Har i det siste observert samboer i uvaska sokker jeg har brukt ett par dager Den mener jeg selv er litt på kanten, men siden man verken lukter eller ser at de er brukt så får det være. Legger de brukte sokkene fint sammen ved klærene mine, så han henter dem vel der.
Gjest milkyway Skrevet 20. oktober 2009 #20 Skrevet 20. oktober 2009 min er også ofte observert i hello kitty sokker... er det rart vi ikke har sokker igjen, alle hans er vekk og alle mine har jhull pga mannetæsene hans!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå