Gjest Gjest_serpica_* Skrevet 18. oktober 2009 #1 Del Skrevet 18. oktober 2009 En ting er sikkert. Ingen å finne ute på byen!! Helt håpløst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_serpica_* Skrevet 18. oktober 2009 #2 Del Skrevet 18. oktober 2009 Alt er jo bare kaos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_sorrow_* Skrevet 18. oktober 2009 #3 Del Skrevet 18. oktober 2009 Alt er jo bare kaos Vet. Må finne oss selv. Vet vi hvor det lykelige er? Noen som venter på oss uten vi tar det på alvor? Går vi glipp av noe? Slike spørsmål stiller jeg meg selv hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2009 #4 Del Skrevet 18. oktober 2009 Merkelig. Det er da mange vanlige folk ute på byen..Spørs vel hvor du går da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kim_84 Skrevet 18. oktober 2009 #5 Del Skrevet 18. oktober 2009 Å finne noen på byen er egentlig håpløst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2009 #6 Del Skrevet 18. oktober 2009 Venninna mi ble nettopp samboer med en hun traff på byen, så det er selvsagt mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eimear Skrevet 18. oktober 2009 #7 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg veit! Mye rart på byen. Jeg pleier å synge "If you like it then you should have put a ring on it" om noen prøver å sjekke meg opp. Stort sett så stikker de useriøse ganske kjapt. De som blir stående inviterer meg kanskje på en kaffe dagen etter uten å jukke meg på låret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 18. oktober 2009 #8 Del Skrevet 18. oktober 2009 Skjønner godt hvordan du har det, er en grunn til at jeg aldri dro på byen for å finne meg kjæreste - helt døfødt. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2009 #9 Del Skrevet 18. oktober 2009 Dere er forutinntatte og vil gjerne gjøre dere selv bedre enn de andre som går på byen. Nei, dere er ikke noe bedre eller verre. Det er alle typer mennesker på byen. Så slutt og skap dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 18. oktober 2009 #10 Del Skrevet 18. oktober 2009 Det handlet ikke om å sette seg selv høyere enn andre for min del, men byen fungerte ikke for meg, av den enkle grunn at jeg var sjenert - og i tillegg var det en arena jeg mistrivdes i sosialt da jeg var singel. Kanskje jeg var forutinntatt, innrømmer det, men erfaringene mine fra byen var svært dårlige, og de som først sjekket meg opp var ute etter noe helt annet enn meg. Folk er forskjellige, sånn er det bare - og derfor bevegde jeg meg ut av byen som sjekkearena. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2009 #11 Del Skrevet 18. oktober 2009 Det handlet ikke om å sette seg selv høyere enn andre for min del, men byen fungerte ikke for meg, av den enkle grunn at jeg var sjenert - og i tillegg var det en arena jeg mistrivdes i sosialt da jeg var singel. Jeg er også sjenert, men ikke så sjenert når jeg er på byen. Det hjelper med litt alkohol (ikke fyll) og uhøtidelig stemning. Da løsner det litt mer. Så jeg kan være utadvendt når jeg møter en gutt på byen, men ganske sjenert når jeg da etterpå møter han på date. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Langt mot Nord Skrevet 18. oktober 2009 #12 Del Skrevet 18. oktober 2009 Norge er den rikeste nasjonen på kloden, best å bo i og greier, men det er også ufattelig dekadent. Oppsøke et diskotek eller tilsvarende kjøttmarked for et ONS er totalt uaktuellt, synes slike steder er forferdelig dekadent og faktisk bedritne. Får mer ut av å gå ut på noe når det er en konsert o.l, jo særere musikken er dess større er sjangsen for å treffe på noen interessante. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2009 #13 Del Skrevet 18. oktober 2009 Norge er den rikeste nasjonen på kloden, best å bo i og greier, men det er også ufattelig dekadent. Oppsøke et diskotek eller tilsvarende kjøttmarked for et ONS er totalt uaktuellt, synes slike steder er forferdelig dekadent og faktisk bedritne. Får mer ut av å gå ut på noe når det er en konsert o.l, jo særere musikken er dess større er sjangsen for å treffe på noen interessante. Dette har vel noe med hvilken plass man er på. En del steder på bygda som ikke eier stil, ja. Men i enhver by av en viss størrelse er det alltid noe å finne for enhver smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Langt mot Nord Skrevet 18. oktober 2009 #14 Del Skrevet 18. oktober 2009 Er plaget av kraftig allergisk reaksjon når det kommer til techno o.l. avarter, for å si det slik... Ex.phil er lenge siden jeg tok. Om utestedet har stil og stive sjampispriser er for meg totalt irrelevant, men takk og lov for at jeg bor i rockehovedstaden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2009 #15 Del Skrevet 18. oktober 2009 takk og lov for at jeg bor i rockehovedstaden. Trondheim er da ikke akkurat langt mot nord... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Langt mot Nord Skrevet 18. oktober 2009 #16 Del Skrevet 18. oktober 2009 Mitt brukernavn referer til noe annet enn mitt geografiske tilholdssted, men for all del.. noe mer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cashpink Skrevet 18. oktober 2009 #17 Del Skrevet 18. oktober 2009 Vi blir så overfokusert! Hva med å ha det gøy når man er ute på byen? Ikke stresse med at man SKAL møte en eller annen interessant person som man kan forelske seg i på sikt? Dessuten, som personen svarer om lykke av de første innleggene, hva med å være lykkelig på egenhånd? Altså skape sin egen lykke uten at det må involvere et annet menneske? Jeg har begynt å tenke at et nytt menneske i mitt liv skal berrike livet mitt, ikke være livet mitt. Det gjør at jeg slapper mer av i forhold til andre mennesker når jeg er ute på byen (eller andre arenaer hvor jeg møter folk) Jeg svarer sikkert litt på siden av spørsmålet, men jeg går veldig skjeldent hjem fra byen putt og lei fordi jeg ikke traff den ene som fikk hjertet til å galoppere. Men jeg har blitt kjent med mange potensielle "forelskelser" på byen. (og jeg har aldri ONS) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serpica Skrevet 18. oktober 2009 #18 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg var nok litt småfull når jeg skrev det første innlegget i natt.. Det var egentlig bare en konstatering etter en fuktig bytur der jeg kun ble forsøkt sjekket opp av klåfingrede menn og diverse andre sørpe fulle folk. Det finnes selvsagt alle typer mennesker ute på byen, og sikkert ikke alle som kun er ute etter ONS, jeg er jo ikke det! Men det er hele settingen med at de aller fleste er påvirket av alkohol og ikke er helt seg selv, og det at det er så vannvittig crowded overalt og uoversiktlig. Jeg snakket med et par menn som virket hyggelige, men de forsvant i alt styret og så de ikke igjen senere på kvelden... er vel derfor jeg synes det er litt vanskelig å prøve å finne noen ute. Blir bare altfor mye mas. Men veldig gøy kveld da, hadde det kjempegøy med venninner, og det var jo det som var meningen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_haha_* Skrevet 18. oktober 2009 #19 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg var nok litt småfull når jeg skrev det første innlegget i natt.. Det var egentlig bare en konstatering etter en fuktig bytur der jeg kun ble forsøkt sjekket opp av klåfingrede menn og diverse andre sørpe fulle folk. haha, dette var som om jeg skulle ha skrevet det selv! Det er lett å bli motløs etter en kveld på byen synes jeg. Mange er usympatiske når de er fulle og viser seg fra sin mest egoistiske side. Det virker også som om det for mange er "samme hvem de ender opp med" på slutten av kvelden. det er jo til å grine av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
m74 Skrevet 18. oktober 2009 #20 Del Skrevet 18. oktober 2009 Det virker også som om det for mange er "samme hvem de ender opp med" på slutten av kvelden. det er jo til å grine av Tja - hvis en dame som synes det er det "samme hvem hun ender opp med" finner en mann som synes det er det "samme hvem han ender opp med" 0335 og de har en hyggelig natt sammen så er da det egentlig en ærlig sak det. Selv så jeg mange sånne varianter på beste vestkant i Oslo i natt. Det kan kanskje virke litt tragisk, men egentlig synes jeg det er stor humor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå