Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2009 #1 Del Skrevet 18. oktober 2009 Flere enn meg som har gitt opp å finne kjærligheten på by`n??? fikk høre at jeg vr så stygg av en vilt fremmed i dag... selvtilliten blir ikke akkurat bedre nei Håper jeg finner gulllgutten et annet sted, byen har jeg nesten gitt opp... Hmmmm:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_serpica_* Skrevet 18. oktober 2009 #2 Del Skrevet 18. oktober 2009 Flere enn meg som har gitt opp å finne kjærligheten på by`n??? fikk høre at jeg vr så stygg av en vilt fremmed i dag... selvtilliten blir ikke akkurat bedre nei Håper jeg finner gulllgutten et annet sted, byen har jeg nesten gitt opp... Hmmmm:) herregud for et menneske! Hvordan er det mulig å si sånt til vilt fremmede?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snill Skrevet 18. oktober 2009 #3 Del Skrevet 18. oktober 2009 Gå på byn har for minimalt med jakt på partner å gjøre, av flere grunner. - Jeg gidder ikke gå ut for å prate og ha det koselig med en eller flere kompiser, for å bruke store deler av fokuset på andre. Kanskje jeg er dårlig på multitasking, ikke vet jeg - Når man er ute, og drikker, fremstår man uansett aldri slik man er til vanlig. Alle vet jo at alkohol påvirker personligheten, så hun har en væremåte annerledes enn vanlig, og samme har nok jeg også til en viss grad. Det er derimot utvilsomt at å gå på byn er en ok anledning til å tørre å prøve seg på ukjente, siden det jo er det "alle" gjør. Sånn sett er det vel så aktuelt å skaffe seg ny bekjente som kanskje i sin tur fører til at man treffer en potensiell partner...men å finne en partner i baren er jeg skeptisk til, siden jeg nok er litt for kresen på personlighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2009 #4 Del Skrevet 18. oktober 2009 Det var en gang jeg ikke fant meg kjæreste på byen. Han viste seg å være psykopat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2009 #5 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg synes det er greit å møte noen på byen. Det er uhøytidelig å prate på byen, så man blir ikke så nervøs. Så kan man utveksle nummer og bli bedre kjent en annen dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest har det som deg Skrevet 18. oktober 2009 #6 Del Skrevet 18. oktober 2009 herlighet, hva folk får seg til å si,skamme seg skulle han.. jeg har også gitt opp dette, jeg blir bare mer og mer lei meg og motløs for hver gang jeg er ute, sjekkemarkedet på byen er en kald og upersonlig sfære synes jeg, alt er så tilfeldig og folk er fulle og fæle. Så det er flere som har gitt opp dette ja Da gjelder det altså å komme på andre ting å ta seg til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2009 #7 Del Skrevet 18. oktober 2009 herlighet, hva folk får seg til å si,skamme seg skulle han.. jeg har også gitt opp dette, jeg blir bare mer og mer lei meg og motløs for hver gang jeg er ute, sjekkemarkedet på byen er en kald og upersonlig sfære synes jeg, alt er så tilfeldig og folk er fulle og fæle. Så det er flere som har gitt opp dette ja Da gjelder det altså å komme på andre ting å ta seg til Godt vi er flere Det hjelper alltid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 20. oktober 2009 #8 Del Skrevet 20. oktober 2009 Flere enn meg som har gitt opp å finne kjærligheten på by`n??? fikk høre at jeg vr så stygg av en vilt fremmed i dag... selvtilliten blir ikke akkurat bedre nei Håper jeg finner gulllgutten et annet sted, byen har jeg nesten gitt opp... Hmmmm:) Ja, gitt opp det. Men ser ikke helt så mange andre områder som er aktuelle heller. For en idiot! Han skulle hatt :slår: !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2009 #9 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg har bare hatt positive opplevelser på by'n jeg. Har fått forhold ut av det også. I motsetning til nettdatingen der jeg har møtt mye rart og fått skikkelige frekke og stygge kommentarer, noen også gifte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå